وال استریت ژورنال: سرویس استریم اپل پاییز 2015 با 25 کانال عرضه می‌ شود

سه‌شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۶
مطالعه 1 دقیقه
پس از برگزاری مراسم Spring Forward، باز هم شایعات در خصوص اپل تی‌وی قوت گرفته است. پس از آنکه ماه گذشته Re/Code خبر از تلاش‌های اپل برای راه‌اندازی سرویس استریم خود داد، حال وال استریت ژورنال نیز این خبر را تایید می‌کند.
تبلیغات

براساس گزارش منتشر شده توسط وال استریت ژورنال، اپل در حال مذاکره با کانال‌های تلویزیونی است تا سرویس استریم خود را راه‌اندازی کند. براین اساس، این کمپانی با کانال‌های تلویزیونی مذاکره می‌کند. اطلاعات ارائه شده توسط وال استریت ژورنال حاکی است که این کمپانی درپی راه‌اندازی سرویس استریم خود متشکل از ۲۵ کانال و هزینه‌ی ماهیانه‌ی ۳۰ تا ۴۰ دلار است.

البته وال استریت ژورنال به این موضوع اشاره کرده که NBCUnoversal کمپانی Comcast جایی در بین کانال‌های مورد نظر ندارد، چراکه اصلا مذاکراتی بین این دو کمپانی صورت نگرفته است. براساس شنیده‌ها کامکست پس از عرضه‌ی X1 Cable Box چندان تمایلی به توافق نداشته و از این‌رو مذاکرات دو کمپانی به نتیجه‌ای نرسیده است.

باید دید سرنوشت سرویس استریم اپل تی‌وی در کنار سایر سرویس‌هایی که راه‌اندازی شده یا در حال آماده‌سازی هستند، به کجا ختم خواهد شد. اپل در حال سرمایه‌گذاری روی نسل جدید محتوای دیجیتال است که تمرکز آن روی استریم ویدئو و موسیقی است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات