انتشار اندروید آبنبات‌ چوبی در نروژ برای گلکسی S5 و S4 به دلیل مشکلات متوقف شد

جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ همچون دیگر تولیدکنندگان گوشی‌ هوشمند در حال آماده‌ کردن بروزرسانی اندروید آبنبات چوبی برای دستگاه‌های خود است؛ در برخی اوقات ارائه‌ی نسخه‌ی جدید از اندروید مخصوصا در مناطق مختلف با مشکلاتی همراه است. حال سامسونگ در نروژ برای آماده کردن این بروزرسانی برای گلکسی S5 و S4 دچار مشکل شده است.
تبلیغات

پیش از این ارائه‌ی بروزرسانی برای هر دو گوشی‌های گلکسی S5 و S4 معین شده بود؛ حال شعبه‌ی سامسونگ در نروژ، به دلیل مسائل مهمی مجبور شد که انتشار این آپدیت‌ها را به تأخیر بیندازد. بعد از اینکه صاحبان این گوشی‌ها به شعبه سامسونگ در نروژ رفته و درباره‌ی به‌روزرسانی‌های آب‌نبات‌چوبی که دریافت می‌کردند شکایت کردند، سامسونگ تصمیم گرفت تا این بروزرسانی را به تاخیر بیندازد. تعدادی از انواع باگ‌ها مانند هنگ کردن برخی اپلیکیشن‌های اصلی همچون اپلیکیشن مخاطبان در این گوشی‌ها گزارش شد، که در واقع این هنگ‌ها باعث می‌شد تا گوشی غیرقابل استفاده شود. همچنین این هنگ کردن‌ها به برنامه آلارم گوشی هم تأثیر می‌گذاشت.

شعبه سامسونگ در نروژ اعلام کرد:

ما از مشکلاتی که برای برخی کاربران، بعد از اعمال بروزرسانی‌های آب‌نبات‌چوبی به وجود آماده، آگاه هستیم و به همین علت ارائه‌ی این نسخه را متوقف کرده‌ایم. حالا با تمام قوا کار می‌کنیم تا آپدیت جدید، مشکلاتی که به ما گزارش شده را برطرف کرده و به‌ علاوه بر آن، روشی جدیدی برای قرار دادن گوشی در حالت سکوت معرفی خواهیم کرد. ما امیدواریم که این بروزرسانی به زودی آماده شود و تمامی تغییرات مربوط به این بروزرسانی  را از طریق فیس‌بوک اعلام خواهیم کرد.

دلایل مختلفی مانند مشکلاتی در ارسال اشتباهی بسته و پکیج‌ها، باگ پنهان در رام برای بروز این مشکل می‌تواند وجود داشته باشد؛ حال این مسئله امیدوار کننده است که شعبه سامسونگ از این مشکلات باخبر شده و برای برطرف کردن آن‌ها تلاش می‌کند. هنوز مشخص نیست که قرار دادن گوشی در حالت سکوت توسط روشی جدید چگونه می‌تواند مشکلات فعلی کاربران را رفع کند.

این مشکلات فعلا برای کاربران نروژی رخ داده است و ظاهرا کاربران دیگر مناطق دنیا که بسته‌ی بروز رسانی به اندروید آبنبات‌ چوبی را دریافت کرده‌اند، با مشکل خاصی روبرو نشده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات