اپل کمپانی تولیدکننده‌ی نرم‌افزار‌های ویرایش موسیقی، Camel Audio را تصاحب کرد

سه‌شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از آنکه Camel Audio در ماه ژانویه خبر از توقف فروش نرم‌افزار خود به دلایل خوبی داد، حال به نظر می‌رسد که اپل این کمپانی را که در زمینه‌ی توسعه و فروش نرم‌افزار‌های ویرایش موسیقی فعالیت می‌کند، از آن خود کرده است.
تبلیغات

 کمپانی Camel Audio بیشتر به دلیل پلاگین Alchemy Synth شناخته می‌شود و براساس گمانه‌زنی‌های انجام شده توسط کارشناسان احتمالا پس از خرید این کمپانی توسط اپل باید شاهد اضافه شدن این پلاگین به Logic Pro X باشیم.

پس از آنکه کمپانی انگلیسی Camel Audio خبر از توقف فروش نرم‌افزار خود در ماه ژانویه داد، حال این کمپانی اطلاعات مربوط به موقعیت مکانی خود را در وب‌سایتش تغییر داده و با بررسی آن می‌توان به این نتیجه رسید که Camel Audio هم‌اکنون در دفتر اپل در لندن مستقر شده است.

هنوز اپل اظهار نظر رسمی در مورد خرید این کمپانی بریتانیایی ارائه نداده، اما انتشار گزارشی توسط MusicRadar تقریبا مسائل را تا حدودی روشن می‌کند. هشتم ژانویه سال جاری میلادی، Camel Audio پس از آنکه Heather Joy Morrison بر مسند مدیریت تکیه زد، اعلام کرد که فروش نرم‌افزار خود را متوقف می‌کند. براساس اطلاعات منتشر شده، موریسون یکی از اعضای تیم اپل در لندن است.

این کمپانی در بیانیه‌‌ای اعلام کرده که فروش نرم‌افزار‌هایش را متوقف خواهد کرد، اما خدمات خود را به خریداران پیشین نرم‌افزارش ادامه خواهد داد. از جمله‌ی محبوب‌ترین سرویس‌هایی که این کمپانی ارائه کرده بود، می‌توان به سینتی‌سایزر Alchemy اشاره کرد که احتمالا از این پس تیم توسعه دهنده آن را برای اپلیکیشن GarageBand و Logic Pro X برای مک و iOS‌ توسعه خواهند داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات