از این پس می‌توانید اپلیکیشن‌های آیفون و آیپد را مستقیم از پینترست دانلود کنید

پنج‌شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
فروشگاه اختصاصی اپل تقریبا ۱.۴ میلیون اپلیکیشن iOS را هم‌اکنون در دسترس و قابل دانلود قرار داده است. در بین این تعداد بسیار زیاد، یافتن بهترین‌ها و آشنا شدن با آن‌ها کاری بسیار دشوار است. Pinterest قصد دارد تحولی در این موضوع به وجود آورد.
تبلیغات

شبکه اجتماعی پینترست امروز ویژگی APP Pins را معرفی کرده است تا کاربران بتوانند اپلیکیشن‌های خود را پین کنند و با پین کردن اپلیکیشن‌های جالب افراد دیگر بتوانند به راحتی و به صورت مستقیم از داخل پینترست اپلیکیشن‌ها را دانلود کنند.

پینترست برای توضیح و روش پین کردن برنامه‌ها می‌گوید بهتر است افراد هر اپلیکیشن را به بورد مخصوص خود پین کنند. برای مثال اپلیکیشن‌های مربوط به «تمرین ماراتن» را در بورد اپلیکیشن‌های تناسب اندام و ورزشی پین کنند. با استفاده از قابلیت App Pins کاربر به راحتی اپلیکیشن‌های خود را در دسته بندی‌های مختلف پیدا می‌کند و نیازی به جستجوی آن در سراسر اپ‌استور اپل نخواهد داشت. 

پینترست هم‌اکنون بورد Staff Picks را خود سر و سامان داده تا دانلود اپلیکیشن‌های مربوط به خرید، خدمات مالی و پرداختی را در پینترست برای کاربران آیفون و آیپد فراهم کند. می‌توانید بورد Staff Picks در پینترست را دنبال کنید.

اپل برای راه‌اندازی این ویژگی جالب و جدید با پینترست همکاری کرده است. App Pins در حال حاضر منحصر به برنامه‌های iOS در پینترست می‌شود و اپل بورد مخصوص APP Store را به این منظور در پینترست ایجاد کرده است. در بورد App Store برنامه‌هایی ویژه از دسته‌های مد و خرید برای دانلود قرار داده می‌شوند. می‌توانید بورد اختصاصی App Store در پینترست را مشاهده کنید.

پیش از این همکاری و به وجود آمدن ویژگی App Pins اپل مجبور بود به اپلیکیشن‌های مهم خود برچسب «ویژه» بزند تا این برنامه‌ها مورد توجه قرار گیرند و دانلود‌های بیشتری از آن‌ها داشته باشد. اکنون این حرکت جدید علاوه بر اینکه دانلود اپلیکیشن‌های iOS را در شکلی جالب و جدید در دسترس قرار می‌دهد از طریق تبلیغات بیشتر و ارائه‌ی فضای جدید به توسعه دهندگان اپلیکیشن در این شبکه اجتماعی می‌تواند برای پینترست درآمد زیادی به همراه آورد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات