سرویس جدید یاهو، جستجو نرم افزارهای اندروید و iOS را ساده می کند

یک‌شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
با توجه به زیاد شدن کاربران ابزارهای موبایل و افزایش سریع تعداد نرم افزارهای iOS اپل و Android گوگل، یافتن نرم افزار مناسب از بین بیش از 400,000 نرم افزار اندروید و بیش از 500,000 نرم افزار iOS کار نسبتا دشواری است. یاهو راه حل جالب و جذابی را برای یافتن نرم افزارهای اندروید و آی او اس ارائه کرده و بخش اختصاصی را بدین منظور راه اندازی کرده است. در بخش جدید یاهو می توان نرم افزارها را در شاخه های مختلف مشاهده کرد و یا به جستوی یک مورد خاص پرداخت.
تبلیغات

وب سایت app.search.yahoo.com، سرویس جدید یاهو است که به صورت اختصاصی برروی جستجوی Appهای iOS و Android می پردازد. به عنوان مثال کاربر می تواند یک نرم افزار خاص را بصورت همزمان در هر دو پلتفرم اپل و گوگل جستجو کند. کاربر همچنین می تواند در شاخه های مختلف به دنبال نرم افزار مورد نظر خود بگردد. علاوه بر این امکان جستجو براساس قیمت و یا رتبه نیز وجود دارد.

زمانی که نرم افزار مورد نظر خود را پیدا کردید می توانید مستقیما به اندروید مارکت و یا اپ استور منتقل شوید تا نرم افزار مورد نظر خود را دریافت کنید. همچنین امکان ارسال اطلاعات برنامه های انتخابی از طریق SMS به موبایل نیز برای برخی از کاربران امکان پذیر است.

دسته بندی نرم افزارها و نحوه نمایش آنها به شما کمک می کند تا براساس نیاز خود، نرم افزار مناسب را به راحتی یافته و آن را دریافت کنید.

منبع: The Tech Journal

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات