پس از جنجال فیلم مصاحبه، نظر وب‌سایت‌ها در خصوص این فیلم چیست؟

یک‌شنبه ۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
هک شدن سونی پیکچرز با تهدید‌هایی مبنی بر جلوگیری از اکران فیلم مصاحبه همراه شد. سونی‌پیکچرز پس از ممانعت سینماهای زنجیره‌ای آمریکا از نمایش فیلم منصرف شد، اما انتقاد باراک اوباما از عقب نشینی سونی منجر به اکران فیلم شد. در ادامه به بیان دیدگاه وب‌سایت‌های مختلف در خصوص این فیلم می‌پردازیم.
تبلیغات

هم‌زمان با آغاز اکران فیلم مصاحبه در سینماهای آمریکا، شاهد انتشار این فیلم در اینترنت نیز هستیم. وب‌سایت انگجت با جمع‌آوری نقطه نظر وب‌سایت‌های مختلف در مورد این فیلم، سعی کرده تا کاربران خود را در مورد تصمیم‌گیری برای تماشای این فیلم سینمایی راهنمایی کند. البته از آنجایی که این فیلم در کشورمان اکران نمی‌شود، می‌توان این مطلب را راهنمای خوبی برای تصمیم‌گیری در جهت تهیه آن عنوان کرد. بی‌شک با توجه به جنجال‌های حاشیه‌ای این فیلم سینمایی، بسیاری در پی آن هستند تا مصاحبه را مشاهده کنند.

Blu-ray.com: برخلاف جنجال‌‌های حول این فیلم‌سینمایی، مصاحبه جدی و خطرناک نیست و حتی می‌توان لقب احمقانه را نیز به آن نسبت داد. مصاحبه می‌توانست با بهره‌گیری‌ از طعنه‌ها و پرداختی عمیق‌تر، بسیار مؤثرتر واقع شود.

IGN: این فیلم را باید یک محصول کودکانه خواند که هیچ‌گاه به‌عنوان یک اثر ماندگار در میان فیلم‌هایی با دورن مایه‌ی موضوعات سیاسی قرار نخواهد گرفت. اما در صورتی که به بازیگران شاغل در این فیلم علاقه دارید، می‌توانید این فیلم را به نظاره بنشینید.

The Mary Sue: این فیلم تم طنزگونه و فکاهی دارد. این فیلم از این منظر قابل تحسین است، اما نمی‌توان آن را به‌عنوان فیلمی که حقایقی را در مورد کره‌ی شمالی، سازمان اطلاعات آمریکا و رسانه‌ها بیان می‌کند، به شمار آورد.

The Verge: شاید بتوان این فیلم را مصداق داستان قدیمی پادشاهی خواند که بدون لباس در شهر چرخ می‌زد و همگان لباس وی را زیبا می‌خواندند. در این فیلم بازیگران زن آسیایی شخصیت تک بعدی دارند و نمی‌توان آن را تریبونی برای اعلام آزادی بیان، خواند.

Time: نباید از این فیلم انتظار یک طعنه‌ی سیاسی متقاعد کننده داشته باشید. موضوعی که منجر به واکنش منفی کره‌ی شمالی و هک‌کنندگان شبکه‌ی سونی شده، پردازش شخصیت کیم جونگ اون، رهبر کره‌ی شمالی در این فیلم است که مسحورکننده و ترسناک است.

Variety: برای اشخاص که علاقه‌ای به طنزهای سطح پایین ندارند، این فیلم چندان رضایت بخش نخواهد بود.

در صورتی که این فیلم را به نظاره نشسته‌اید، نظر خود را در این رابطه اعلام کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات