جدیدترین اقدام بشر دوستانه مایکروسافت برای کمک به جوانان مستعد ولی محروم

یک‌شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۱
مطالعه 1 دقیقه
شرکت مایکروسافت امروز همزمان با برنامه سالیانه خود برای کمک به جوانان و یاری آنها برای بدست آوردن فرصت‌های مناسب، در یک اقدام خیرخواهانه نرم‌افزارهایی به ارزش 2 میلیون دلار را به همراه 200 تبلت به موسسات خیریه اهدا کرد.
تبلیغات

مایکروسافت به عنوان یک اقدام سالیانه امروز نرم‌افزارهایی مجموعا به ارزش  2 میلیون دلار  و 200 تبلت را به سازمان‌های خیریه که به نیازمندان کمک می‌کنند، اهدا کرد.رد دانی، مدیر کل بخش نیویورک مایکروسافت در این باره می‌گوید:

دسترسی به آخرین فناوری برای ایجاد یک زندگی بهتر برای آینده فرزندانمان بسیار مهم است. ما این اقدامات بشر دوستانه را انجام می‌دهیم چرا که ما فاصله زیادی را بین کسانی که به مهارت‌ها و آموزش دسترسی دارند و کسانی که از این امکانات بی‌بهره‌اند، شاهد هستیم؛ به ویژه این امر در زمینه‌های علمی، فناوری، مهندسی و ریاضیات مشهود است.

البته هنوز اطلاعاتی از نام نرم‌افزارهای اهدایی مایکروسافت منتشر نشده ولی تبلت‌های اهدا شده توسط این شرکت، Stream 7 شرکت اچ‌پی است که از ویندوز 8.1 بهره می‌برد و مجهز به پردازنده اتم اینتل، نمایشگر با رزولوشن 1280 در 800 و حافظه داخلی 32 گیگابایتی است. همچنین آفیس 365 نیز به همراه این تبلت‌ها ارائه می‌شود

این اولین بار نیست که مایکروسافت اخباری از فعالیت‌های بشردوستانه‌اش منتشر می‌کند و اگر خاطرتان باشد سال گذشته نیز خبری مبنی بر کمک 105 میلیون دلاری کارمندان این شرکت به خیریه‌ها در سال 2012 منتشر شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات