اپل آپدیت واچ او اس 3.1.1 را از دسترس خارج کرد

جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از بروز مشکلاتی در بعضی از ساعت‌های اپل واچ سری 2 که آپدیت واچ او اس 3.1.1 را دریافت کرده بودند، کمپانی اپل این به‌روزرسانی را از دسترس خارج کرد.
تبلیغات

کمپانی اپل پس از دریافت گزارش‌هایی مبنی بر اینکه ساعت هوشمند اپل واچ سری ۲ بعضی از کاربران پس از به‌روزرسانی واچ او اس ۳.۱.۱ به مشکل برخورده است، این به‌روزرسانی را از دسترس خارج کرد.

به‌روزرسانی واچ او اس ۳.۱.۱ در حال حاضر قابل دریافت نیست و اپل به‌روزرسانی واچ او اس ۳.۱ را جایگزین آن کرده است. طبق گزارش‌های منتشرشده، بعضی از کاربران پس از نصب به‌روزرسانی واچ او اس ۳.۱.۱ روی ساعت اپل واچ سری ۲ خود با مشکل مواجه شده‌اند. این افراد با یک صفحه‌ی سیاه‌رنگ مواجه شده‌اند که دارای یک علامت هشدار قرمزرنگ است و از آن‌ها می‌خواهد به صفحه‌ی www.apple.com/help/watch برای کسب اطلاعات بیشتر مراجعه کنند.

در صفحه‌ی یادشده به کاربران گفته می‌شود می‌توانند با یک فورس ری‌استارت، مشکل ساعت هوشمند خود را برطرف کنند. برای انجام فورس ری‌استارت باید دکمه‌ی کناری و  Digital Cown را به‌صورت هم‌زمان فشار دهید.

در دستورات این صفحه همچنین به این نکته اشاره شده است که اگر فورس ری‌استارت باعث برطرف شدن مشکل نشود، کاربر باید ساعت هوشمند خود را به نزدیک‌ترین مرکز خدمات پس از فروش ببرد. البته باید در نظر داشته باشید که در صورت بردن ساعت هوشمند خود به مراکز فروش اپل، امکان تعویض آن با یک ساعت هوشمند دیگر وجود دارد؛ زیرا تعمیر این ساعت‌ها نیاز به مراحلی دارد که امکان انجام آن‌ها در مراکز فروش اپل نیست.

هنوز علت بروز این مشکل برای ساعت‌های هوشمند اپل واچ سری ۲ مشخص نیست. به احتمال زیاد پس از برطرف شدن باگ‌های موجود در آپدیت واچ او اس ۳.۱.۱، بار دیگر شاهد عرضه‌ی آن توسط اپل خواهیم بود؛ بنابراین برای دریافت آن باید صبر کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات