روتر‌ AirPort اپل بالاترین درجه‌ رضایتمندی مشتریان را کسب کرد

یک‌شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس تحقیقات J.D Power، روتر AirPort شرکت اپل توانسته‌ است بالاترین درجه‌ی رضایتمندی مشتریان را در میان سایر سازندگان روتر کسب کند.
تبلیغات

نتیجه‌ی بررسی‌ها و تحقیقات موسسه‌ی تحقیقاتی J.D Power تنها ۹ روز پس از انتشار گزارشی مبنی بر توقف خط تولید روتر ایرپورت توسط اپل و انتقال کارکنان این بخش به سایر قسمت‌ها، منتشر شده است.

اپل همواره محصولاتی مانند AirPort Express، AirPort Extreme، AirPort Time Capsule که برخی از آن‌ها سال ۲۰۱۳ تولید شده بودند، به‌ فروش می‌رساند؛ اما ظاهرا این روند ادامه ندارد.

این شرکت بزرگ آمریکایی با پست سر گذاشتن سایر تولید‌کنندگان روتر و کسب امتیاز ۸۷۶ از ۱۰۰۰ امتیاز در نظر گرفته‌شده، در صدر این تحقیق قرار گرفت و پس از آن شرکت‌های Asus با ۸۶۰، D-Link با ۸۵۶ و TP-Link با ۸۵۴ امتیاز در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

J.D Power

در این بررسی اپل تنها شرکتی بود که توانست نشان ۵ Power Circle را که نماد رضایت مشتریان است به خود اختصاص دهد و در میان بهترین‌های موسسه‌ی جی‌دی پاور قرار گیرد.

این گزارش از میزان رضایت و بازخورد ۳۰۳۷ مشتری و بررسی ۱۰ فاکتور؛ محدوده‌ی Wi-Fi، اطمینان از محصول، سرعت آپلود و دانلود، امنیت، قیمت، سهولت استفاده، قابلیت‌ها، رابط کاربری، سرویس پشتیبانی و خدمات مشتریان و اتصال آسان، به دست آمده است.

نظر شما در خصوص کارایی محصولات سری AirPort اپل چیست؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات