نتیجه نظرسنجی: کاربران زومیت سرفیس بوک مایکروسافت را به مک بوک پرو اپل ترجیح می‌دهند

شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
طی نظرسنجی که هفته‌ی قبل در مورد انتخاب بین سرفیس بوک و مک بوک پروی اپل برگزار شد، کاربران زومیت به اتفاق آرا لپ‌تاپ مایکروسافت را به لپ‌تاپ اپل ترجیح داده‌اند.
تبلیغات

شرکت اپل در جریان رویداد Hello Again، از نسل جدید لپ‌تاپ مک‌بوک پرو رونمایی کرد. این شرکت‌ مدت‌ها بود که طراحی لپ‌تاپ خود را مورد بازنگری قرار نداده بود و تنها به اضافه کردن ترک‌پد فورس‌تاچ بسنده کرده بود، اما اپل امروز نسل جدید مک‌بوک پرو را با تغییرات قابل توجهی در طراحی، رونمایی کرد.

مک‌بوک پرو جدید از بدنه‌ای تمام‌فلزی و با طراحی جدید بهره می‌برد. مطابق با شایعات، اپل نوار لمسی OLED را به قسمت بالای کیبورد مک‌بوک پرو اضافه کرده و آن را Touch Bar‌ می‌نامد، به گفته‌ی اپل، تاچ‌ بار نیز از یک نمایشگر رتینا بهره می‌برد و از دو ورودی ژست‌های حرکتی و تپ کردن پشتیبانی می‌کند. در سمت راست تاچ‌بار نیز نسل دوم از حسگر اثر انگشت Touch ID قرار گرفته است که توسط پوشش شیشه‌ای سفایر محافظت می‌شود. 

یکی از مورد انتظارترین محصولاتی که در کنفرانس 2016 مایکروسافت معرفی شد، سرفیس بوک جدید بود. این محصول که در سال گذشته بسیاری را شیفته‌ی ظاهر و کارایی خود کرد پس از یک سال روحی تازه یافته است.

سرفیس بوک جدید نام Surface Book i7 دارد، تغییر ظاهری نسبت به مدل پیشین خود نداشته اما از لحاظ سخت افزاری می‌توان گفت بهترین لپ تاپی است که مایکروسافت تاکنون ساخته است. این محصول که بیشتر گیمر‌ها را تشویق به مهاجرت به سوی آن می‌کند از یک پردازنده‌ی i7 اسکای لیک استفاده می‌کند که ظاهراً در مصرف باتری نیز بهینه شده است پردازنده‌ی گرافیکی نیز در این لپ تاپ عملکردی ۲ برابر بیشتر از مدل پیشین برای کاربران فراهم کرده است. با این حالمشخص نیست این GPU از چه مدل و برندی است.

اما نکته‌ی مهم در این لپ تاپ عمر ۱۶ ساعت باتری آن است که با توجه به مصرف زیاد ویندوز ۱۰ از باتری، یک قابلیت ویژه به شمار می‌رود.

طی نظرسنجی که هفته‌ی قبل انجام دادیم، از شما کاربران زومیت خواستیم تا لپ‌تاپ مورد علاقه‌ی خود را از بین سرفیس بوک و مک بوک پرو انتخاب کنید. با توجه به نتیجه‌ی بدست آمده می‌توان گفت که اکثریت کاربران زومیت، محصول مایکروسافت را بهتر می‌دانند. در ادامه می‌توانید تعداد افرادی که به هر محصول رای داده‌اند را مشاهده کنید:

آمار نظرسنجی
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات