90 درصد خریداران گلکسی نوت 7 پس از فراخوانی این گوشی را با گلکسی اس 7 تعویض می کنند

پنج‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
پس از فراخوانی دوباره گلکسی نوت ۷، بسیاری از خریداران این گوشی هوشمند درصدد تعویض آن با گلکسی اس ۷ هستند.
تبلیغات

پس از آنکه گلکسی نوت ۷های تعویض شده نیز دچار انفجار شدند، سامسونگ تصمیم گرفت تا تولید این گوشی هوشمند را برای همیشه متوقف کرده و برای دومین بار تمام گلکسی نوت ۷های تعویض شده را فراخوانی کند. اغلب اپراتورهای مخابراتی با توقف فروش این گوشی هوشمند، نسخه‌های تعویض شده را با گوشی هوشمند دیگری تعویض کرده یا پول پرداخت شده را به کاربران باز می‌گردانند.

بسیاری از تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کنند که نظر خریداران در قبال گوشی‌های هوشمند سامسونگ تغییر کرده و بی‌اعتمادی به این برند باعث روی برگرداندن کاربران خواهد شد، حال آنکه بنابر اطلاعات ارائه شده، اغلب خریداران با بازگرداندن گلکسی نوت ۷، گلکسی اس ۷ کره‌ای‌ها را دریافت می‌کنند. شنیده‌ها حکایت از این دارد که ۹۰ درصد دارندگان گلکسی نوت ۷ با بازگرداندن این گوشی هوشمند، گلکسی اس ۷ اج را به عنوان جایگزین دریافت کرده‌اند. این موضوع از طریق کانال‌های فروش در تایوان تایید شده، حال آنکه به نظر می‌رسد وضعیت در سایر کشور‌ها از جمله‌ی آمریکا نیز به همین ترتیب باشد.

پس از توقف تولید گلکسی نوت ۷، سامسونگ تصمیم گرفت تا تولید گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج را افزایش دهد، حال آنکه شماری از اپراتورهای مخابراتی و فروشندگان با اتمام موجودی خود در انتظار دریافت این گوشی هوشمند هستند.

سامسونگ تایید کرده که خریداران گلکسی نوت ۷ در تایوان می‌توانند با مراجعه به فروشندگان و اپراتورهای مخابراتی، این گوشی هوشمند را تعویض کرده یا پول خود را دریافت کنند. کاربرانی که در ازای بازگرداندن گلکسی نوت ۷، گلکسی اس ۷، گلکسی اس ۷ اج یا گلکسی نوت ۵ را دریافت کنند، از هدیه‌ای ۹۵ دلاری بهره خواهند برد.

البته این ۹۵ دلار به منزله تمام دریافتی کاربران نیست، چراکه با توجه به اختلاف قیمت گلکسی اس ۷، گلکسی اس ۷ اج و گلکسی نوت ۵ با گلکسی نوت ۷، کاربران اختلاف قیمت را نیز دریافت می‌کنند که برای خریدارات گلکسی اس اج بین ۱۲۵ تا ۱۵۵ دلار و برای خریداران گلکسی نوت ۵ بین ۱۲۵ تا ۲۲۰ دلار است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات