آیفون 5 با صفحه نمایش 4 اینچ و iPad 3 کمی ضخیم تر و پروضوح تر در سال 2012 وارد بازار می شوند

دوشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
شواهد نشان می‌دهد که iPad 3 با نسل جدید نمایشگر Retina و وضوح تصویر بسیار بالاتر عرضه خواهد شد. اما نمایشگر جدید iPad باعث افزایش ضخامت این تبلت خواهد شد. ارتفاع iPhone 5 نیز حدود 1 سانتی‌متر بیشتر خواهد شد تا صفحه‌نمایش 4 اینچی را در خود جای دهد. شواهد نشان می‌دهد که آیفون 5 و آیپد 3 در نیمه اول سال 2012 وارد بازار خواهند شد.
تبلیغات

پیش تر اعلام کردیم که ال جی در حال تولید نمایشگر 4 اینچی برای iPhone 5 و نمایشگر 7.35 اینچی برای iPad 3 است. شایعات حاکی از آن است که آیفون جدید با طراحی کاملاً متفاوت در تابستان سال 2012 وارد بازار خواهد شد.

نسل سوم آیپد نیز با صفحه‌نمایش کاملاً متفاوت و وضوح تصویر دو برابر نسبت به iPad 2 تولید خواهد شد. تراکم بالای پیکسل ها در نسل جدید نمایشگر Retina نیازمند نوردهی بیشتر است به‌همین‌دلیل، ضخامت نمایشگر حدود 0.7 میلی متر افزایش خواهد یافت تا نوار ثانویه نوردهی در پشت نمایشگر اضافه شود.

براساس اطلاعاتی که پیش‌تر به بیرون درز کرده بود وضوح تصویر نمایشگر iPad 3 برابر 2048 در 1536 پیکسل خواهد بود. ایسر نیز اعلام کرده که آماده عرضه نسل جدید تبلت Iconia Tab A700 با رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل است. این تبلت قرار است با پردازنده چهار هسته‌ای Tegra 3 عرضه شود اما نمایشگر این تبلت هنوز وضوح تصویر iPad 3 را نخواهد داشت.

در نهایت نیز سری جدید نوت‌بوک‌های MacBook Pro با مشخصات فنی بروز شده در سال 2012 وارد بازار خواهد شد و این بدین معنا است که اپل محصول جدیدی را برای خرید کریسمس عرضه نخواهد کرد.

منبع: Slashgears

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات