اپل، ژورنالیست معروف انند شیمپی صاحب انندتک را استخدام می‌کند!

دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
اگر اهل دنبال نمودن اخبار و رویدادهای مرتبط با تکنولوژی مخصوصا بخش‌های فنی و مرتبط با سخت‌افزار بوده باشید حتما وب‌سایت تخصصی انندتک را می‌شناسید. صاحب این وب‌سایت یکی از معروف‌ترین ژورنالیست‌های این حوزه‌ است که روز گذشته اعلام بازنشستگی کرد و حالا ‌ری‌کُد می‌گوید به استخدام اپل در آمده است!
تبلیغات

ری‌کد که این روزها به افشاکننده‌ی اول اخبار اپل بدل شده، ادعا کرده که منبعی از درون شرکت اپل تایید نموده که انند شیمپی، متخصص و بنیان‌گذار وب‌سایت انندتگ به اپل ملحق شده است.

روز گذشته،‌ صاحب وب‌سایت انندتک در یک اقدام غیرمنتظره اعلام بازنشستگی کرد. این اقدام درست در زمانی انجام شد که انندتک، یکی از معتبرترین وب‌سایت‌های تخصصی دنیا به شمار می‌رود که رسانه‌های دیگر از آن به عنوان منبع بسیاری از مقالات خود استفاده می‌کنند. شیمپی در سال ۱۹۹۷ وب سایت انندتک را راه‌اندازی کرد و به واسطه ارائه بررسی‌های تخصصی و تحلیل‌های خاص و عمیق خود به یک منبع مطمئن برای علاقمندان به حوزه‌ی فناوری تبدیل شد. این وب‌سایت ابتدا با سخت‌افزاری کامپیوتر شروع کرد و سپس کار خود را به کامپیوترهای رومیزی، نو‌ت‌بوک‌ها، تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها و سپس دیگر گجت‌ها گسترش داد.

انند شیمپی در پست خداحافظی خود گفته بود که «برای همیشه بی‌کار نمی‌ماند» و اضافه کرده بود که «مجموعه‌ی جدیدی از چالش‌ها انتظار او را می‌کشند»

حال باید منتظر تایید رسمی اپل از این خبر باشیم و ببینیم انند قرار است در اپل به چه کاری مشغول شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات