سامسونگ سرویس Milk Music را اول مهر متوقف می کند

یک‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
Milk Music نام تنها سرویس پخش موسیقی سامسونگ برای دستگاه‌های گلکسی است که کم‌کم باید برای خداحافظی با آن آماده شوید. براساس اخباری که به تازگی منتشر شده، این غول کره‌ای قصد دارد سرویس میلک موزیک را ۲۲ سپتامبر (اول مهر) سال جاری متوقف کند.
تبلیغات

میلک موزیک نام تنها سرویس پخش موسیقی سامسونگ است که براساس تازه‌ترین اخبار، از روز ۲۲ سپتامبر (اول مهر) متوقف خواهد شد. قرار است این سرویس با دیگر سرویس‌های پخش موسیقیِ موجود چایگزین شود. Slacker نام سرویس پشتیبان میلک موزیک است که سامسونگ به عنوان گزینه‌ی جایگزین به کاربران خود پیشنهاد می‌دهد.

در حالی که این سرویس می‌توانست از بستر بالقوه‌ی تعداد بی‌شماری دستگاه گلکسی بهره‌ی کافی ببرد، ولی میلک موزیک هیچگاه نتوانست در مسیری قرار گیرد که خواسته‌های سامسونگ را برآورده کند. حتی نکته‌ی قابل توجه اینجا است که همراه این اپلیکیشن هیچگونه تبلیغاتی نمایش داده نمی‌شود و هیچ هزینه‌ای برای فعال‌سازی آن نیاز نیست. اما این سرویس نتوانست با رقبای سرسختی چون پاندورا، اسپاتیفای و سرویس‌های گوگل و اپل مقابله کند.

پیشتر در ماه مارس و بعد از چندین تلاش ناموفق برای پیشرفت این سرویس، شایعه‌ی متوقف شدن سرویس میلک موزیک سامسونگ به گوش می‌رسید. ماه نوامبر سال گذشته سرویس میلک ویدیو نیز متوقف شده بود و تلاش‌ها برای ارتقا به یک سرویس پرداختی هیچ وقت نتیجه نداد. در پی این تصمیمات، ماه جولای بود که فرصت‌های شغلی زیادی تعدیل شد و ماه ژوئن Milk VR به Samsung VR تغییر نام داد.

براساس بیانیه‌ی منتشر شده، سامسونگ تصمیمی استراتژیک را برای سرمایه‌گذاری روی مدل یکی از شرکای خود با تمرکز بر روی یکپارچه‌سازی مداوم بهترین سرویس‌های موسیقی فعلی با دستگاه‌های گلکسی اتخاذ کرده است.

نظر شما درباره‌ی چنین تصمیماتی از سوی سامسونگ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات