ZTE گوشی هوشمند بعدی‌ خود را با استفاده از ایده کاربران تولید می‌کند

شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ZTE در واحد ایالات متحده‌ی خود تصمیمی جالب برای ایده و اجرای محصول بعدی خود گرفته است. این شرکت اعلام کرده که محصول بعدی آنها با استفاده از ایده‌های مطرح شده توسط کاربران ساخته خواهد شد و حتی مراحل ساخت و عرضه و پخش این محصول نیز با کمک خود مشتریان و ایده‌های آنها انجام خواهد گرفت. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شاید تا کنون ایده‌های زیادی در مورد محصولات و کارهای مختلف به ذهن شما رسیده باشد و ندانید چگونه و از کجا شروع به اجرای آنها کنید. اگر در بین ایده‌های شما، ایده‌ای برای تولید یک گوشی هوشمند نیز قرار دارد، ZTE USA کار را برای شما راحت کرده و قصد دارد از ایده‌های کاربران و مصرف‌کنندگان برای تولید محصول بعدی خود استفاده کند.

واحد ایالات متحده‌ی شرکت زدتی‌ای به تازگی پروژه‌ای جمع‌سپاری با نام Project CSX شروع کرده است. طبق خبرهای اعلام شده، این پروژه با هدف ایده‌پردازی و تولید گوشی هوشمند بعدی این کمپانی به کمک کاربران خواهد بود. زدتی‌ای اولین شرکتی است که اعلام کرده تمامی مراحل از ایده‌های مفهومی تا طراحی و تولید و پخش محصولش را به کمک مشتریان انجام خواهد داد. آنها قصد دارند محصول را به کمک خود بازار طراحی کنند تا بازار آن را به خوبی قبول کند. این شرکت برای اجرای این پروژه از یک فروم با نام Z-Community استفاده می‌کند که به دست کاربران اداره می‌شود. مدیرعامل واحد ایالات متحده‌ی ZTE در این باره می‌گوید: "این یک حرکت بزرگ در صنعت گوشی‌های هوشمند است. ما از مشتریان در اصلی‌ترین مراحل طراحی، تولید و پخش محصول کمک خواهیم گرفت."

قوانینی نیز برای ثبت طراح‌های مفهومی در این برنامه وجود دارند. به طور مثال، طرح شما حتما باید در مورد یک گوشی هوشمند باشد و علاوه بر آن، قابلیت تولید آن تا سال ۲۰۱۷ وجود داشته باشد. این بدان معنی است که طرح‌های کاربران باید با مطالعه و بررسی قابلیت‌های موجود صنعت موبایل انجام گرفته باشد. علاوه بر آن، طرح ارائه شده باید در محدوده‌ی گوشی‌های میان‌رده یا پایین‌رده باشد تا اکثر مشتریان بتوانند آن را بخرند. این سیاست در اکثر محصولات زدتی‌ای به چشم می‌خورد.

افرادی که طرح‌های آنها بیشترین محبوبیت را بین کاربران داشته باشند و در این برنامه پیروز شوند، جوایزی نقدی در دوره‌ی ساخت محصول دریافت خواهند کرد و علاوه بر آن، شانس حضور در نمایشگاه Consumer Electronics لاس‌وگاس را خواهند داشت. افرادی که در فروم ثبت نام می‌کنند نیز شانس برنده شدن این گوشی را دارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات