دو نسخه مختلف از گلکسی نوت ۷ در GeekBench رویت شد

دوشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مدت‌ها است که بازار شایعات گلکسی نوت ۷ بسیار داغ است. اخیرا دو نسخه‌ی متفاوت از این گوشی هوشمند که مخصوص اپراتور ورایزون هستند در بنچمارک GeekBench دیده شده‌اند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اگر در صفحه ی مربوط به گوشی هایی که امروز توسط بنچمارک GeekBench آزموده شده‌اند مراجعه کرده و در آن به جستجو بپردازید، با دو مدل متفاوت از گوشی گلکسی نوت ۷ روبه‌رو خواهید شد. امروز دو نسخه‌ از این گوشی که با نام‌های SM-930V و SM-935V که تحت قرارداد با اپراتور ورایزون هستند رویت شدند. نسخه‌ای از گلکسی نوت ۵ که مخصوص اپراتور ورایزون بود نیز با پیش‌تر با کد SM-920V شناخته می‌شد.

اما این تست‌های بنچمارک در مورد نسخه‌ی مخصوص ورایزون این گوشی هوشمند به ما چه می‌گویند؟ باز هم با نگرانی باید بگوییم که هر دو نسخه‌ی تست شده در بنچمارک GeekBench از ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برند و خبری از مدلی با ۶ گیگابایت رم نیست. Tipster Ricciolo توئیتی منتشر کرده است مبنی بر این که هیچ نسخه‌ای از گلکسی نوت ۷ با ۶ گیگابایت رم وجود نخواهد داشت. گرچه این اطلاعات به احتمال بسیار بالایی صحیح هستند، اما برای مطمئن شدن از صحت آن‌ها باید تا مراسم رونمایی از این فبلت در دوم آگوست منتظر بمانیم. تراشه‌ی مورد استفاده در هر دوی این گوشی‌ها اسنپدراگون ۸۲۰ است که با شایعات پیشین مطابقت دارد. سیستم‌عامل این گوشی نیز نسخه‌ی ۶.۰.۱ اندروید یا مارشمالو اعلام شده است.

Samsung Galaxy Note 7
Samsung Galaxy Note 7

هردوی این گوشی‌ها امتیاز مشابهی را در این تست کسب کرده‌اند. مدل SM-930V در بخش تک‌هسته‌ای ۲۲۲۸ و در بخش چندهسته‌ای ۵۲۴۶ امتیاز کسب کرده است. مدل دیگر یعنی SM-935V نیز در بخش‌های تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به ترتیب موفق به کسب ۲۰۸۴ و ۵۰۷۴ امتیاز شده است. برخی معتقدند که نسخه‌ی SM-930V این اسمارت‌فون دارای صفحه‌نمایشی تخت و معمولی بوده و این نسخه‌ی SM-935V است که از نمایشگری با لبه‌های خمیده بهره می‌برد. برخی دیگر نیز معتقدند که مدل نخست از صفحه نمایشی با یک لبه‌ی خمیده بهره می‌برد، در حالی که مدل دوم دارای نمایشگری با دو لبه‌ی خمیده است. علاوه بر میزان رم این فبلت، ظاهرا  به تازگی تعداد لبه‌های خمیده‌‌ی آن نیز به مجهولات اضافه شده است که احتمالا تا روز دوم آگوست پاسخ داده نخواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات