تماشا کنید: مقایسه رابط کاربری TouchWiz با Grace UX

دوشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
در زومیت خواندید که سامسونگ نسخه‌ی جدید رابط کاربری خود را که همراه با گلکسی نوت ۷ راهی بازار خواهد شد، در دست توسعه دارد. حال ویدیویی منتشر شده که این رابط کاربری با نام احتمالی Grace UX را روی گلکسی نوت ۵ با آخرین نسخه‌ی تاچ ویز روی گلکسی اس ۷ مقایسه می‌کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

همانطور که می‌دانید سامسونگ نسخه‌ی جدید رابط کاربری تاچ ویز خود را که Grace UX نام دارد، همراه با معرفی گلکسی نوت ۷ طی مراسمی که مرداد ماه برگزار خواهد کرد، رونمایی می‌کند. براساس اطلاعات ارائه شده این رابط کاربری هم‌اکنون در اختیار کاربرانی قرار گرفته که نسخه‌ی بتای این رابط کاربری را تست می‌کنند. کره‌ای‌ها رابط کاربری جدید خود را در داخل کمپانی با نام پروژه‌ی Grace می‌شناسند.

در حالت کلی رابط کاربری جدید سامسونگ تفاوت عمده‌ای با نسخه‌ی پیشین آن که هم اکنون روی گوشی‌های هوشمند نظیر گلکسی اس ۷ و گلکسی نوت ۵ مورد استفاده قرار می‌گیرد، ندارد، هرچند آیکون‌ها با شفافیت و کرد بیشتری نمایش داده می‌شوند. از دیگر تغییرات اعمال شده باید به یکی شدن اپلیکیشن‌های Action Memo و S Note اشاره کرد که در قالب اپلیکیشن جدیدی با نام Notes در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

در ویدیوی زیر می‌توانید تفاوت‌های Grace UX را روی گلکسی نوت ۵ با رابط کاربری تاچ ویز در گلکسی اس ۷ سامسونگ مشاهده کنید که با جزئیات مورد بررسی قرار گرفته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات