Storehouse به فعالیت خود پایان می‌دهد

سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
Storehouse که از آن به عنوان سرویسی مشابه و رقیب برای VSCO و اینستاگرام  یاد می‌شود به زودی به فعالیت خود پایان می‌دهد. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

به کاربران سرویس Storehouse ایمیلی ارسال و به این موضوع رسما اشاره شده که در روز ۱۶ جولای (۲۴ تیر)، به فعالیت خود پایان خواهد داد. مدیرعامل این سرویس، Mark Kawano اعلام کرده است:

درحالیکه به آنچه ایجاد کرده‌ایم افتخار می‌کنیم، اما این سرویس هیچگاه نتوانسته جایگاه واقعی خود را به دست آورد و نتوانستیم به رشد و پیشرفت لازم دست یابیم و بتوانیم به فعالیت در این زمینه ادامه دهیم.

Storehouse تا روز ۱۴ جولای به همه کاربران خود فرصت داده تا بتوانند آرشیوی از تصاویر خود را از این سرویس دانلود کنند. این اپلیکیشن در زمان اعلام شده از دسترس کاربران خارج خواهد شد و عضو جدید نیز نمی‌پذیرد.

آخرین مرتبه‌ای که Storehouse یک تغییر مهم در سرویس خود اعمال کرد، ماه سپتامبر سال گذشته بود. در آن زمان، برخی از امکانات اجتماعی سرویس مورد بحث به منظور هدایت کاربران به استفاده از امکانات داستان نویسی، از آن حذف شد.

Storehouse در واقع سرویسی بود که کاربران آن می‌توانستند با استفاده از تصاویر داستان یا جریان رویداد مورد نظرشان را اعلام کنند. تنها ایرادی که می‌توان به این سرویس گرفت، عمق زیادش بود که به نظر می‌رسید برای کاربران عادی بیش از حد است.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا از سرویس Storehouse استفاده می‌کردید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات