فروش گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج تا پایان ژوئن به ۲۵ میلیون دستگاه می‌رسد

سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اوایل ماه آوریل میلادی تنها پس از گذشت چند هفته از زمان عرضه‌ی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج به بازار کاملا روشن بود که پرچمداران جدید سامسونگ در مقایسه با گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج بسیار موفق‌تر خواهند بود، حال شنیده‌ها حکایت از فروش ۲۵ میلیون دستگاه از گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج تا پایان ماه جاری میلادی دارد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

پس از آنکه سامسونگ نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود را روانه‌ی بازار کرد، بسیاری از کارشناسان باتوجه به آمارهای اولیه منتشر شده از میزان فروش این نسل از گوشی‌های هوشمند سامسونگ، نشان از این داشت که نسل جدید عرضه شده در سال جاری میلادی پرفروغ‌تر از نسل پیش خواهد بود، بطوریکه براساس آمارهای منتشر شده از فروش اولیه، سامسونگ موفق شده تا در ماه اول عرضه‌ی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج، بیش از ۱۰ میلیون دستگاه از گوشی‌های هوشمند خود را راهی بازار کند که ۲۰ درصد بیشتر از آمار فروش گلکسی اس ۶ در سال گذشته‌ی میلادی بوده است.

براساس دو گزارش مختلف منتشر شده در رسانه‌های کره‌ای، انتظار می‌رود تا مجموع فروش گلگسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج این کمپانی تا پایان ماه جاری میلادی به بیش از ۲۵ میلیون دستگاه برسد. براساس اطلاعات ارائه شده توسط متخصصان، گلکسی اس ۷ سامسونگ با توجه به داران بودن فاکتور‌هایی نظیر بازاریابی بسیار گسترده، عرضه‌ی زودهنگام پس از رونمایی و کیفیت بسیار خوب موفق شده تا با اقبال بالای کاربران روبرو شود.

شاید در ظاهر نتوان تفاوت چندان زیادی بین دو نسل آخر گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی اس سامسونگ قائل شد، اما گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج با ویژگی‌های بسیار کاربردی و پرطرفدار همراه شده‌اند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به مقاومت در برابر نفوذ آب و گردو غبار، پشتیبانی از درگاه میکرو اس‌دی و دوربین پشتی بهبود یافته اشاره کرد.

همچنین گزارش منتشر شده توسط Pulse نشان از این دارد که فروش گلکسی اس ۷ اج از گلکسی اس ۷ پیشی گرفته است. گلکسی اس ۷ اج را باید گران‌ترین نسخه از این گوشی‌هوشمند خواند، از این‌رو انتظار می‌رود کره‌ای‌ها با انتشار گزارش مالی مربوط به سه ماهه‌ی دوم خود خبر از سوددهی بالایی دهند.

انتظار می‌رود با آغاز نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی که از ابتدای جولای آغاز می‌شود، شاهد افول فروش گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج باشیم، چراکه تابستان با معرفی گلکسی نوت ۷ اج، بسیاری از توجهات به نسل جدید فبلت سامسونگ جلب شده و عنان بازار در اختیار نسل جدید فبلت سامسونگ قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات