لاین از فروش استیکرها سالانه بیش از ۲۷۰ میلیون دلار درآمد کسب می‌کند

سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سرویس ارتباطی ژاپنی لاین در شماری از کشور‌های شرق آسیا از جمله تایلند، اندونزی و ژاپن از محبوبیت بالایی برخوردار است. براساس گزارش منتشر شده توسط کمپانی توسعه دهنده‌ی این اپلیکیشن، لاین سالانه از محل فروش استیکر درآمدی ۲۷۰ میلیون دلاری کسب می‌کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

سرویس ارتباطی لاین که توسط یک کمپانی ژاپنی توسعه یافته، در شماری از کشور‌های شرقی از محبوبیت بالایی برخوردار است، بطوریکه می‌توان در شماری از فروشگاه‌ها، تی‌شرت‌ها و عروسک‌هایی را مشاهده کرد که نام و نشان اموجی‌ها و المان‌های اختصاصی متعلق به این سرویس ارتباطی را در اختیار دارند.

شاید در ظاهر تصور این باشد چنین اپلیکیشن‌های ارتباطی از نظر کسب درآمد با چالش‌های زیادی روبرو هستند، اما سر زدن به فروشگاه استیکرهای لاین که یکی از پویاترین فروشگاه‌های استیکر در میان شبکه‌های اجتماعی و سرویس‌های ارتباطی است، نشان می‌دهد که لاین حساب زیادی روی درآمدزایی از این بخش باز کرده است، بطوریکه براساس اطلاعات ارائه شده درآمد سالانه‌ی این کمپانی از محل فروش استیکر حدود ۲۷۰ میلیون دلار است.

برای خرید استیکر‌های موجود در لاین باید به اپلیکیشن این سرویس مراجعه کرد. همانطور که اشاره کردیم فروشگاه استیکرهای اپلیکیشن لاین یکی از پویاترین مجموعه‌های استیکر است، چراکه توسعه‌دهندگان براساس رویدادهای جهانی یا منطقه‌ای، اقدام به انتشار استیکرهای مختلف می‌کنند. برای مثال می‌توان به رویدادهای ورزشی و رویدادهای تقویمی اشاره کرد.

لاین همچنین به این موضوع اشاره کرده که کاربران این سرویس روزانه بیش از ۳۸۹ میلیون استیکر برای همدیگر ارسال می‌کنند. البته باید به این نکته اشاره کرد که همه‌ی استیکرهای موجود در فروشگاه پولی نبوده و می‌توان شماری را نیز بصورت رایگان خریداری کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات