شماری از پیشنهادات برای تصاحب یاهو بیش از ۵ میلیارد دلار است

دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
یاهو در حال دریافت دومین دور از پیشنهادات برای واگذاری هسته‌ی اصلی کسب و کار خود است. براساس اطلاعات ارائه شده شماری از پیشنهادات ارائه شده رقمی بیش از ۵ میلیارد دلار را برای تصاحب موتور جستجو و سرویس ایمیل یاهو پیشنهاد داده‌اند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

یاهو دومین دور از مناقصه‌ی مربوط به واگذاری هسته‌ی اصلی کسب و کار خود را برگزار کرده و طی آن پیشنهادات خریداران مختلف ارائه شده است. براساس شنیده‌ها پیشنهاد ارائه شده توسط شماری از کمپانی‌های علاقمند به خرید، بیش از ۵ میلیارد دلار است.

براساس گزارش CNBC، ورایزون به عنوان یکی از خریداران جدی یاهو، پیشنهادی بالاتر از ۳.۵ میلیارد دلار را ارائه کرده که در مقایسه با سایر پیشنهادات ارائه شده، جزو کمترین مبالغ است. وال استریت ژورنال نیز پیشنهاد ورایزون را در حدود ۳ میلیارد دلار پیش بینی کرده است.

ماه گذشته‌ی میلادی بلومبرگ با انتشار گزارشی مدعی شد که یاهو بیش از ۱۰ پیشنهاد برای واگذاری هسته‌ی اصلی تجارت خویش دریافت کرده که در رنج ۴ تا ۸ میلیارد دلار قرار می‌‌گیرند.

براساس گزارش CNBC انتظار می‌رود آخرین دور از مناقصه‌ی فروش یاهو در میانه‌های ماه جولای میلادی انجام شود. از جمله‌ دیگر کمپانی‌هایی که در تلاش برای تصاحب یاهو هستند، باید به AT&T، رقیب ورایزون اشاره کرد که پیش از این و در جلسه آوریل به خرید یاهو اظهار تمایل چندانی نداشت.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات