قاب آیفون 7 پلاس ماژول دوربین با لنز دوگانه را تایید می‌کند

پنج‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
وب‌سایت OppoMart یک فروشگاه آنلاین مستقر در کشور چین است که سابقه‌ی انتشار تصاویر گوشی‌های هوشمند و لوازم جانبی را ماه‌ها پیش از رونمایی رسمی از این محصولات در کارنامه دارد. حال این وب‌سایت تصاویری را از قاب آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس رونمایی کرده که یکی از آن‌ها اواخر ماه جاری میلادی راهی بازار خواهد شد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

وب‌سایت چینی OppoMart یک فروشگاه چینی است که سابقه‌ی نمایش تصاویر مربوط به گوشی‌های هوشمند و لوازم جانبی معرفی نشده را در کارنامه دارد. این کمپانی سه ماه پیش از رونمایی رسمی از نسل جدید آیفون‌های اپل، تصویری از قاب‌های متعلق به آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس را منتشر کرده و یکی از این قاب‌ها را اواخر ماه جاری میلادی در اختیار خریداران قرار خواهد داد.

قاب آیفون 7 و آیفون 7 پلاس

در صورتی که این تصاویر متعلق به قاب‌های استاندارد باشند، باید بهره‌گیری از ماژول دوربین مجهز به دو لنز را در آیفون ۷ پلاس تضمین شده بدانیم. گمانه‌های مینگ چی، تحلیگر شناخته شده‌ی موسسه‌ی KGI نشان از این دارد که اپل در آیفون ۷ پلاس لنز دوم را برای زوم اپتیکال مورد استفاده قرار خواهد داد. پس از آنکه اپل LynX را تصاحب کرد، شایعات در خصوص استفاده از فناوری متعلق به این کمپانی که همانا بهره‌گیری از ماژول دوربین با لنز دوگانه است، قوت گرفت.

قاب آیفون 7 و آیفون 7 پلاس

در تصاویر منتشر شده توسط OppoMart می‌توان سه قاب متفاوت تولید شده برای آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس را مشاهده کرد که قاب متعلق به آیفون ۷ پلاس برای عرضه در اواخر ماه جاری به پیش فروش گذاشته شده است. قاب سیلیکونی پیش فروش شده با قیمت ۹.۹۹ دلار راهی بازار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات