باز کردن قفل مک با تاچ آی دی آیفون احتمالا بزودی فراهم می شود

شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
براساس شایعات جدیدی منتشر شده، به زودی امکان باز کردن قفل مک از طریق سنسور اثر انگشت آی‌دیوایس‌های اپل فراهم خواهد شد. در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

به تازگی خبری منتشر کردیم که تصاویری از حضور دستیار صوتی سیری را در سیستم‌عامل OS X نشان می‌داد و بر اساس این تصاویر اعلام شده بود که احتمالا بزودی شاهد ارائه Siri در OS X خواهیم بود. همچنین خبرهای دیگری منتشر شده که اعلام می‌کنند بزودی کاربران می‌توانند با استفاده از سیری، آیفون خود را به مک متصل کنند. بنابراین ظاهرا اپل به دنبال روش‌هایی برای اتصال دستگاه‌های مورد اشاره است.

بر طبق جدیدترین گزاراشات امکان دارد در نسخه ۱۰.۱۲ سیستم‌عامل OS X قابلیت جدیدی اضافه شود که به کاربر اجازه می‌دهد قفل مک را با سنسور اثر انگشت آیفون خود باز کند. برای استفاده از این ویژگی باید در فاصله نزدیکی نسبت به  مک خود باشید. علاوه بر این احتمالا باید آیفون را از طریق بلوتوث به مک متصل کنید تا از این طریق فاصله بین این دو دستگاه مشخص شود.

امکان باز کردن قفل مک با تاچ آی‌دی باعث می‌شود تا ضمن برقراری امنیت بالا، ورود به محیط رایانه با روشی آسان انجام شود. علاوه بر این شایعات دیگری هم منتشر شده که بیان می‌کنند بزودی امکان باز کردن قفل مک از طریق ساعت هوشمند اپل‌واچ نیز فراهم خواهد شد، اما هنوز مشخص نیست این قابلیت به زودی ارائه خواهد شد یا خیر.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات