آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل توسط سه کمپانی تولید خواهد شد

پنج‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
چرخه‌ی تولید محصولات اپل همواره به عنوان یک منبع خبری خوب پیش از عرضه‌ی محصولات این کمپانی ایفای نقش کرده است. آخرین اخبار به گوش رسیده حکایت از این دارد که آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس اپل توسط سه کمپانی تولید خواهد شد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

براساس اخبار ارائه شده که برگرفته از اطلاعات درز کرده از چرخه‌ی تولید محصولات اپل است، نسل بعدی آیفون‌های اپل توسط سه کمپانی تولید خواهد شد. شنیده‌ها حکایت از این دارد که آیفون ۷ اپل توسط فاکس‌کان و پگاترون (Pegatron) و آیفون ۷ پلاس نیز مجددا توسط فاکس‌کان و ریستون (Wriston) تولید خواهد شد. تولید آیفون‌های اپل که براساس سنت همیشگی قرار است در ماه سپتامبر معرفی شود، در اواخر تابستان سال جاری میلادی راهی بازار خواهند شد. ریستون پیش از این نیز سابقه‌ی تولید آیفون‌های اپل را دارد. این کمپانی پیش از این نسخه‌ی پلاستیکی آیفون یا همان آیفون 5c را تولید کرده است.

مینگ چی کو، تحلیل‌گر شناخته شده‌ی موسسه‌ی KGI در اظهار نظری به این نکته اشاره کرده که آیفون ۷ اپل قابلیت شاخصی ندارد که آن را به یک محصول جذاب تبدیل کند. از ماه‌های اخیر شایعات در مورد استفاده از ماژول دوربین دوگانه در آیفون‌های اپل قوت گرفته است. بسیاری از شنیده‌ها حکایت از این دارد که نسخه‌ای از آیفون ۷ پلاس اپل با استفاده از ماژول دوربین دوگانه راهی بازار خواهد شد. آیفون ۷ اپل از تراشه‌ی A10 این کمپانی استفاده خواهد کرد و به احتمال زیاد جک هدفون ۳.۵ میلی متری دیگر جایی در این گوشی هوشمند نخواهد داشت. باریک‌تر شدن هر چه بیشتر در کنار اضافه شدن قابلیت مقاومت هر چه بیشتر در برابر نفوذ آب را باید یکی از اصلی‌ترین مواردی خواند که اپل را به حذف جک هدفون مجاب کرده است.

سال آینده‌ی میلادی اپل دهمین سالگرد عرضه‌ی آیفون به بازار را جشن خواهد گرفت، ازاین رو شنیده‌ها گویای این موضوع است که کوپرتینویی‌ها در حال کار روی نسخه‌ای از آیفون هستند که از نظر طراحی با تغییرات گسترده‌ای همراه خواهد شد. به احتمال زیاد سال آینده ی میلادی دیگر شاهد استفاده از نام آیفون ۷ اس نبوده و به دلیل ده سالگی آیفون شاهد عرضه‌ی آیفون ۸ خواهیم بود که با تغییرات گسترده‌ای همراه خواهد شد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات