اپل بار دیگر به نقض پتنت‌ های فناوری فورس تاچ متهم شد

یک‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل روی نمایشگر گوشی‌های آیفون 6 اس و 6 اس پلاس و همچنین ساعت هوشمند اپل‌ واچ از فناوری فورس‌ تاچ استفاده کرده است. حالا یک بار دیگر کوپرتینونشین‌ها به نقض پتنت‌های مربوط به این فناوری متهم شده‌اند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شاید تا کنون نام کمپانی Immersion را نشنیده باشید. این کمپانی در دو زمینه فناوری حساس به فشار و استخدام وکلای ماهر تبحر خاصی دارد. این کمپانی انگشت اتهام خود را به سمت اپل گرفته و مدعی شده است گوشی‌های آیفون 6 اس و 6 اس پلاس و ساعت هوشمند اپل‌واچ برخی از پتنت‌های این شرکت مربوط به فناوری فورس‌تاچ را نقض کرده‌اند.

حالا این کمپانی تلاش خود را برای متهم کردن اپل بیشتر کرده و سعی می‌کند حتی از روش‌های غیرمعمول برای احقاق حق خود استفاده کند. به نظر می‌رسد این بار اپراتور AT&T نیز وارد این ماجرا شده است.

بر اساس گزارش وب‌سایت 9to5Mac، درگیرشدن این اپراتور به دلیل فروش محصولات اپل است. البته ناگفته نماند اپراتورهای ورایزون، تی‌موبایل و اسپرینت نیز محصولات اپل را به فروش می‌رسانند، ولی مدت زیادی نیست که این اپراتورها به جمع فروشندگان محصولات اپل اضافه شده‌اند.

برخلاف دادخواهی اول که به ماه فوریه برمی‌گردد، این بار کمپانی ایمرشن علاوه بر موارد نقض پتنت در محصولات فوق، به سراغ ترک‌پد مک‌بوک نیز رفته است. همچنین گزارش شده که این کمپانی قصد دارد در یک محاکمه‌ی علنی ثابت کند که اپل باید چه میزان غرامت بپردازد. سال‌های دور این دو کمپانی همکاری خوبی با یکدیگر داشتند و دیدن چنین اتفاقاتی خیلی خوشایند نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات