نتیجه نظرسنجی: آیا پردازنده های موبایل به حد نهایی قدرت پردازشی مورد نیاز کاربران رسیده‌اند؟

جمعه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
هفته‌ی گذشته از شما خواستیم که بگویید به نظر شما قدرت پردازشی پردازشی گوشی‌های هوشمند به حد نهایی مورد نیاز کاربرا رسیده است یا خیر؟ در ادامه با زومیت همراه باشید تا نتیجه این نظرسنجی را اعلام کنیم.
تبلیغات

پردازنده‌ی A9 اپل، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام و پردازنده‌های دیگر مانند اکسینوس ۸۸۹۰ و کرین ۹۵۵ هواوی همگی قدرت پردازشی پرچمداران شرکت‌های مختلف تولیدکننده‌ی گوشی هوشمند را تامین می‌کنند. اما این پردازنده‌ها چه مزیتی نسبت به پردازنده‌ای مانند اسنپدراگون ۸۱۰ دارند؟ آیا عملکرد این پردازنده‌ها در حد مورد نیاز قوی‌تر است یا همان پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۱۰ نیز به راحتی از پس کارها بر‌می‌آید؟

این سوالی است که شاید در حال حاضر مطرح باشد. آیا به قدرت پردازشی پردازنده‌ای مانند اسنپدراگون ۸۲۰ نیاز داریم؟ برخی معتقد هستند پردازنده اسنپدارگون ۸۱۰ و پردازنده‌هایی مانند اکسینوس ۷۴۲۰ برای غالب کاربران، پردازنده‌ای به حد کافی قدرتمند هستند و به راحتی از پس تمامی کارهایی که از یک گوشی انتظار دارید برمی‌آیند. از طرفی گروه دیگر بر این باور هستند که گوشی‌های پرچمدار اکثرا بیش از دو سال را در جیب کاربر خود سپری می‌کنند و در طی دو سال فناوری می‌تواند به حدی پیشرفت کند که از تمام پتانسیل گوشی هوشمند شما استفاده کند.

بنابر نظر شما کاربران محترم زومیت با اختلاف نسبتا کم، پردازنده‌ها در حال حاضر به حد نهایی قدرت موردنظر رسیده‌اند و شاید لازم است شرکت‌ها به سمت دیگری حرکت کرده و روی آن تمرکز کنند. در ادامه می‌توانید نتایج کامل را مشاهده کنید:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات