آیفون اپل بین نوجوانان بسیار محبوب است

چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
آیفون اپل گوشی هوشمندی است که بسیاری از نوجوانان به استفاده از آن علاقه‌مند هستند. آماری که طبق یک نظرسنجی بین ۶۵۰۰ نوجوان آمریکایی با میانگین سنی ۱۶.۵ سال انجام گرفت، نشان داد که ۶۹ درصد شرکت‌کنندگان از گوشی آیفون استفاده می‌کنند.
تبلیغات

بر اساس یک نظرسنجی عمومی که توسط موسسه Piper_Jaffray هر شش ماه یک‌بار بین نوجوانان انجام می‌شود، آماری در سال جاری منتشر شده که بر اساس آن ۶۹ درصد نوجوانان شرکت‌ کننده، از آیفون به عنوان گوشی هوشمند خود استفاده می‌کردند. این آمار در بین تبلت‌ها هم مشابه بود و نشان‌دهنده‌ی علاقه‌ی زیاد نوجوانان به محصولات شرکت اپل است.

آمار امسال نشان‌دهنده‌ی رشد ۱ درصدی دارندگان آیفون در بین نوجوانان دارد. بعلاوه، ۷۵ درصد از این نوجوانان نیز عنوان کرده‌اند که تلفن همراه بعدی آنها، آیفون خواهد بود. این آمار نیز نسبت به ۶ ماه گذشته رشد ۱ درصدی داشته است. در مورد اندروید اما آمار جالب نیست و تنها ۱۹ درصد از این نوجوانان عنوان کردند که یک گوشی اندرویدی را به عنوان گوشی بعدی خود انتخاب خواهند کرد.

در مورد تبلت‌ها نیز آمار به سود اپل گزارش می‌شود. ۴۸ درصد از نوجوانان شرکت کننده در نظرسنجی، صاحب آیپد بودند که البته نسبت به ۶ ماه گذشته با کاهش ۲ درصدی مواجه شده است. ۱۶ درصد از این نوجوانان نیز از آیپد مینی به عنوان تبلت استفاده می‌کردند. در مورد علاقه‌ی نوجوانان نیز آمار به این صورت بود که نیمی از آنها تبلت آیپد را به عنوان دستگاه بعدی خود انتخاب می‌کردند و ۱۳ درصد از آنها به خرید آیپد مینی علاقه داشتند. ۱۴ درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی نیز، یک تبلت اندرویدی را به عنوان دستگاه بعدی انتخاب می‌کنند و ۱۹ درصد از آنها عنوان کرده‌اند که تبلت بعدی آنها ویندوزی خواهد بود. این در حالی است که در آمار ۶ ماهه‌ی گذشته، تعداد نوجوانان علاقمند به تبلت‌های ویندوزی بیشتر بود و این رقم به ۲۳ درصد می‌رسید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات