نتیجه نظرسنجی: گلکسی اس 7 یا اس 7 اج؛ کدامیک بهتر است؟

جمعه ۱۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی اس 7 و اس 7 اج پرچمداران امسال سامسونگ هستند که البته تغییر زیادی در ظاهر به خود ندیده‌اند؛ اما بهبودهایی به خود دیده‌اند که به نوعی در نتیجه‌ی بازخوردها از گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج بوده‌اند. اما کدامیک از این دو پرچمدار جدید سامسونگ موفقیت بیشتری کسب خواهند کرد. در ادامه نتیجه‌ی نظرسنجی و دیدگاه کاربران زومیت در این رابطه را مرور خواهیم کرد.
تبلیغات

گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج نسبت به نسل‌ قبلی خود شاید در ظاهر تغییر زیادی نکرده باشند، اما افزایش ضخامت با این که شاید در ظاهر نکته‌ی منفی باشد، از دید بسیاری تغییری مثبت است؛ چرا که علاوه بر اینکه باعث حذف برآمدگی دوربین شده، حجم باتری نیز افزایش یافته تا بالاخره سامسونگ به حرف کاربران خود گوشی کرده باشد.

البته علاوه بر ضخامت، تغییراتی مثل ضد آب و گرد و غبار بودن دو گوشی در کنار بازگشت دوباره‌ی درگاه افزایش حافظه، همگی مواردی هستند که نمی‌توان از آنها به راحتی گذر کرد. گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج در حال حاضر نیز گوشی‌های قدرتمندی هستند؛ اما گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج علاوه بر ۴ گیگابایت رم دارای پردازنده‌ی قدرتمند اکسینوس ۸۸۹۰ نیز هستند تا به جمع قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند در حال حاضر بپیوندند.

به نظر شما کاربران عزیز زومیت، گلکسی اس ۷ اج بهتر و موفق‌تر از اس ۷ خواهد بود. شاید در این نظر صفحه‌نمایش و باتری بزرگ‌تر در کنار لبه‌های خمیده تاثیرگذار بوده است. نتایج نظر سنجی به شرح زیر است.

   ۱) گلکسی اس ۷ اج      ۲۵۴۵ رای

   ۲) گلکسی اس ۷         ۱۱۹۷ رای

   ۳) هیچکدام               ۵۵۷ رای

بیشتر بخوانید: برای مشاهده کلیه‌ی اخبار و تصاویر مرتبط با گوشی جدید سامسونگ به صفحه‌ی گلکسی اس 7 مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات