مشکل گلکسی اس 7 در بخش وای‌ فای

چهارشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی اس 7 جدیدترین تلفن هوشمند و پرچمدار کنونی سامسونگ است. ولی به تازگی تعداد زیادی از افراد که این محصول را خریداری کرده‌اند خبر از وجود مشکل در بخش وای‌فای داده‌اند. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

به تازگی گزارشاتی مبنی بر وجود مشکل در هنگام کار با وای‌فای بهترین گوشی هوشمند سامسونگ تا به این لحظه یعنی گلکسی اس 7، منتشر شده است. هنوز مشخص نیست که این مشکل چقدر بزرگ است؛ اما بنظر می‌رسد وای فای گوشی یاد شده به صورت منظم کار نمی‌کند و کاربران اعلام کرده‌اند که برخی ویژگی‌ها آن‌طور که انتظار می‌رود نیستند. ایراد مورد بحث در تست بررسی برد اصلی دستگاه هم مشخص شده و بر روی یکپارچه‌سازی جیمیل در هنگام اتصال به وای‌فای نیز تاثیر می‌گذارد. این مشکل فقط در هنگام استفاده از وای‌فای رخ می‌دهد و در هنگام مرورگری اینترنت خبری از آن نیست. به‌نظر می‌رسد خاموش و روشن کردن وای‌فای دستگاه باعث رفع مشکل شود، ولی امکان دارد مجددا در بخش یکپارچه‌سازی این ایراد خود را نشان دهد و دوباره نیاز به خاموش و روشن کردن وای‌فای باشد.

گزارشات ثبت شده کاربرانی که گلکسی اس 7 خریداری کرده‌اند در Reddit و Android Central حاکی از آن است که همگی مشکلی مشابه با آنچه گفته شد را تجربه کرده‌اند. تا لحظه‌ی نوشتن این مطلب هنوز راه حلی برای رفع مشکل مورد اشاره در دسترس نیست.

البته ظاهرا غیرفعال کردن بلوتوث یا حذف اپلیکیشن‌هایی که از موقعیت‌یابی و جی‌پی‌اس به صورت پس‌زمینه استفاده می‌کنند هم می‌تواند مشکل را حل کند؛ ولی هنوز کاربران زیادی هستند که با این روش نیز مشکل گلکسی اس 7 آن‌ها رفع نشده است.

در بدترین حالت ممکن، می‌توانید وای‌فای را به صورت کامل غیرفعال کرده و از شبکه‌های LTE استفاده کنید؛ هر چند که این روش احتمالا باعث خواهد شد، حجم مصرفی شما بیشتر شود و در پایان ماه هزینه‌ای سنگین را با توجه به تعرفه‌ی اینترنت LTE بر روی دستتان بگذارد.

البته مشکلات یاد شده خوشبختانه در بروزرسانی بعدی رفع خواهند شد؛ ولی هنوز نمی‌توان اعلام کرد که دقیقا چه زمانی باید منتظر ارائه این بروزرسانی باشیم. نظر شما در این رابطه چیست؟ برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی چه روش‌هایی را پیشنهاد می‌کنید؟ لطفا نظرات خود را در بخش دیدگاه‌ها با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات