اپل، ویندوز و اندروید را برای ارتقاء کند محصولات قدیمی به سخره گرفت!

دوشنبه ۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۴
مطالعه 1 دقیقه
اپل در کنفرانس رونمایی از آیفون اس‌ای (iPhone SE) و همچنین آیپد پرو 9,7 اینچی از iOS 9.3 رونمایی کرد. این کمپانی آمار و ارقام جالبی نیز از میزان ارتقاء کاربران به نسخه‌های جدید iOS اعلام کرد و در این میان نیز اندروید گوگل را به سخره گرفت.
تبلیغات

گِرِگ جوسوایک در خلال کنفرانس امروز اپل، قابلیت‌های جدید iOS 9.3 مانند Night Shift برای حذف رنگ آبی از صفحه نمایش برای کمک کردن به کاربران در مطالعه در شب را معرفی کرد.

اپل در این کنفرانس اعلام کرد که ۸۰ درصد از ابزارهای مبتنی بر iOS به نسخه 9 از این سیستم عامل بروز شده‌اند و این در حالی است که تنها ۲ درصد (دقیق: ۲.۳ درصد) از ابزارهای اندرویدی به اندروید ۶ مارشمالو ارتقاء یافته‌اند.

این کمپانی همچنین در زمان رونمایی از iPad Pro جدید، مستقیما به کاربران ویندوز مایکروسافت اشاره کرد و گفت بیش از ۶۰۰ میلیون کامپیوتر شخصی ویندوزی در دنیا وجود دارد که بیش از پنج سال از عمر آن‌ها می‌گذرد. فیل‌ شیلر این موضوع را بسیار ناراحت کننده دانست و گفت این کاربران می‌توانند آیپد پرو تهیه کنند که برای آن یک میلیون اپلیکیشن وجود دارد. این بدین معنی است که مایکروسافت و اینتل نمی‌توانند بستری را فراهم کنند که کاربران قدیمی کامپیوتر خود را به راحتی به سخت افزار و نرم افزار جدید بروز رسانی کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات