آیپد یک میلیون اپلیکیشن اختصاصی دارد

دوشنبه ۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۱
مطالعه 1 دقیقه
تعداد و تنوع اپلیکیشن‌های موجود مهم‌ترین مشخصه‌ی هر اکو سیستم است. اپل نیز در همین راستا از وجود بیش از یک میلیون اپلیکیشن اختصاصی برای تبلت‌های خود خبر داد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اپل دقایقی پیش در کنفرانس اختصاصی خود از وجود بیش از یک میلیون اپلیکیشن مخصوص برای آیپدها صحبت کرد. آمار ارایه شده از اپل نشان از قدرت بالای اکوسیستم این شرکت دارد. پیش از این تعداد اپلیکیشن‌های استور اپل در سال ۲۰۱۳ از مرز یک میلیون عدد گذشته بود که کمتر از نصف این آمار مربوط به اپلیکیشن‌های مخصوص آیپد بود. حال پس از گذشت ۲ سال و چند ماه، اکو سیستم آیپد موفق به کسب رکورد یک میلیون اپلیکیشن اختصاصی شده است که این آمار نشان از رشد خارق‌العاده این اکوسیستم دارد.

آیپد که ششمین سال عرضه‌ی خود را سپری می‌کند، شرایط بسیار مشابهی با آیفون دارد زیرا در ششمین سال عرضه‌ی گوشی هوشمند اپل، استور اپلیکیشن‌های iOS بیش از یک میلیون اپلیکیشن را به خود می‌دید. با وجود کاهش آمار فروش تبلت‌ها، اپل تلاش زیادی برای نشان دادن آیپد‌ها به عنوان محصولی خلاق و جایگزین لپ‌تاپ‌ها، می‌کند تا بتواند به فروش خوبی در این دسته از محصولات دست یابد. تعداد بالای اپلیکیشن‌های مخصوص آیپد‌ها نیز می‌تواند در راستای فروش مناسب این دستگاه‌ها، کمک بزرگی برای غول فناوری کوپرتینو باشد.

نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا تعداد بالای اپلیکیشن‌های آیپد توانایی افزایش آمار فروش این تبلت را در برابر رقبای قدرتمند آن دارد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات