اپل در ۴۰ سالگی خود، یک میلیارد دستگاه فعال در سراسر دنیا دارد

دوشنبه ۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
کنفرانس اپل چند دقیقه پیش در کوپرتینو آغاز شده و هم اکنون تیم کوک مدیرعامل شرکت، روی استیج مشغول سخنرانی در مورد اپل، اهداف آینده و دستاوردهای آن در یک سال گذشته است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

امشب در کنفرانس اپل که در کوپرتینو برگزار می‌شود، شاهد معرفی  آیفون SE، تلفن هوشمند جدید ۴ اینچی اپل بودیم. امشب چهل سال از روزی که جابز و وزنیاک اپل را در گاراژ خانه جابز بنیان نهادند می‌گذرد و حالا اپل بیش از یک میلیارد دستگاه فعال در سراسر جهان دارد!

کوک پس از ارائه این آمار گفت: «ما این موفقیت بزرگ را مدیون مشتریان و کشور خود هستیم. این مساله‌ای است که همه ما را تحت تاثیر خود قرار داده است. این یک مسئولیت فوق‌العاده سنگین است و ما به هیچ عنوان قصد نداریم آن را کوچک و ساده جلوه دهیم.»

تیم کوک می‌گوید: «وقتی می‌گوییم بیش از یک میلیارد دستگاه فعال اپلی در جهان وجود دارد، منظور تعداد دستگاه‌هایی است که هر روز از آن‌ها استفاده می‌شود. به همین دلیل هم مسئولیتی بسیار بزرگ متوجه ماست.» ظاهرا تیم کوک از گفتن این جملات منظور خاصی دارد. او بحث را به رمزگذاری کشانده و می‌گوید: «ما آیفون را برای استفاده شما کاربران سراسر دنیا ساختیم و معتقدیم که آیفون دستگاهی کاملا شخصی و خصوصی است.»

کوک معتقد است که جامعه کاربران اپل یک ملت هستند و می‌گوید ما باید تصمیم بگیریم که دولت تا چه حد بر روی داده‌ها و اطلاعات شخصی ما تسلط داشته باشد.

امشب در پوشش کنفرانس اپل با زومیت همراه باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات