سامسونگ بعد از اپل بیشترین سهم از بازار گوشی‌های آمریکا را دارد

پنج‌شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹
مطالعه 1 دقیقه
کمپانی سامسونگ با اینکه به عنوان برترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در دنیا شناخته می‌شود ولی هنوز نتوانسته در بازار آمریکا به صدر جدول برسد. گرچه موسسه Parks Associates در جدیدترین گزارش خود اعلام کرده سامسونگ با ۳۱ درصد از سهم بازار گوشی‌‌های آمریکا، در حال نزدیک‌ شدن به اپل است.
تبلیغات

 موسسه پارکز اسوشیتس در جدیدترین گزارش خود اعلام کرده کمپانی اپل ۴۰ درصد از سهم بازار گوشی‌های هوشمند بازار آمریکا را در اختیار دارد و سامسونگ با ۳۱ درصد از سهم بازار در حال نزدیک شدن به کوپرتینونشین‌ها است. براساس این گزارش کمپانی‌های تولیدکننده دستگاه‌های اندرویدی روند رو به رشدی را در بازار آمریکا تجربه می‌کنند و قصد دارند بیش از پیش به اپل نزدیک شوند.

سامسونگ نیز با ۳۱ درصد از سهم بازار گوشی‌های هوشمند آمریکا به عنوان برترین تولیدکننده‌ی اندرویدی در این کشور شناخته می‌شود که بعد از این غول کره‌ای، ال‌جی با ۱۰ درصد از سهم بازار قرار دارد. موتورولا و اچ‌تی‌سی نیز با ۵ درصد از سهم بازار به طور مشترک در جایگاه بعدی قرار دارند.

با اینکه اپل بزرگترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در آمریکا به شمار می‌رود ولی ۶۰ درصد از سهم بازار گوشی‌های هوشمند آمریکا در اختیار تولیدکنندگان اندرویدی قرار دارد.

سامسونگ سال گذشته میلادی با عرضه ۳۲۴.۸ میلیون دستگاه در دنیا در جایگاه برترین کمپانی تولیدکننده گوشی‌های هوشمند قرار گرفته و اپل با عرضه‌ی ۲۳۱.۵ میلیون دستگاه در تعقیب رقیب سنتی خود است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات