اپل به زودی آیفون‌های شکسته را نیز تعویض می‌کند

جمعه ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
اپل قصد دارد تا سرویسی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد که بوسیله‌ی آن اگر صفحه نمایش یا دوربین آیفون این افراد دچار آسیب شود، آن را بصورت رایگان تعویض کند. به این ترتیب مشتریان اپل با خیال راحت‌تری می‌توانند آیفون‌های این شرکت را خریداری کنند.
تبلیغات

اپل مدت‌ها است که برنامه‌های مختلف را برای تشویق مشتریان نسبت به خرید آیفون، اجرا می‌کند. به عنوان مثال کاربران آیفون‌های قدیمی یا دیگر گوشی‌های هوشمند می‌توانند با ارائه‌ی گوشی خود به اپل، کارت هدیه برای خرید آیفون جدید، کسب کنند. اما در حال حاضر اگر صفحه نمایش آیفون شما دچار شکستگی شود یا دوربین آن، آسیب جدی ببیند، باید هزینه‌ی تعمیر آن را بپردازید. براساس گزارش 9to5Mac قرار نیست در آینده، روند اینچنین ادامه پیدا کند.

ظاهرا اپل از همین هفته قصد دارد تا سرویسی را در اختیار مشتریان خود قرار بدهد تا در صورت بروز شکستگی در شیشه آیفون یا ایجاد مشکل در دکمه‌ی فیزیکی هوم یا دوربین، بدون هزینه و در قالب گارانتی مشکل را حل کند. البته کاربر باید دلیل قانع کننده‌ای را برای بروز مشکل داشته باشد. یعنی اگر مثلا گوشی خود را از بالای ساختمان به پایین پرت کنید، یا با ماشین از روی آن رد شوید، احتمالا در این طرح قرار نخواهید گرفت! برای استفاده از چنین طرحی مشتریان باید هزینه‌ی بیشتری بپردازند تا گارانتی خود را ارتقاء دهند. این هزینه نسبت به مدل و میزان حافظه‌ی آیفون می‌تواند بین ۵۰ تا بیش از ۲۵۰ دلار باشد.

علاوه بر این، فروشندگان اپل در فروشگاه‌های این شرکت، سرویس نصب محافظ صفحه نمایش و کاور بر روی آیفون را ارائه می‌دهند. اپل خود فروشنده‌ی محافظ صفحه نمایش نیست، اما کارمندان این شرکت نصب آن را برای مشتریان آیفون انجام می‌دهند، البته این کار در اپل استورهای ژاپن توسط روبات‌ها نیز صورت می‌گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات