انتشار تصاویری جدید از آیفون 6: آیا این نزدیکترین طرح به نسخه نهایی است؟

جمعه ۱۳ تیر ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
ماه‌ها است که انواع عکس‌های لو رفته و طرح‌های مفهومی منتسب به آیفون 6 در رسانه‌های بزرگ و کوچک انتشار می‌یابند. حقیقی یا دروغین بودن هر یک تا لحظه‌ای که مدیران اپل شخصا خود محصول را بر روی صحنه‌ی اصلی معرفی نکنند، مشخص نخواهد بود، اما ثبت کننده این تصاویر که با عینک گوگل گرفته شده‌اند، ادعا می‌کند که این‌ها نزدیکترین طرح موجود به محصول نهایی است.
تبلیغات

این تصاویر ممکن است نه محصول نهایی و آماده به کار، بلکه فقط طرحی باشند، نشان دهنده‌ی پیشرفت مهندسان اپل تا به این لحظه. شاید هم تنها تصاویر ساختگی باشند؛ به هر حال، گویی این عکس‌ها یک جمع بندی منظم و معقولانه از تمامی تصاویر لو رفته‌ای است که تا به امروز، به دستمان رسیده‌ است.

با توجه به این تصاویر که توسط وب‌سایت ترنجی فاش شده‌اند و برخی از وب‌سایت‌های خارجی همچون فون‌آرنا آن‌ها را منتشر کرده‌اند، دیده می‌شود که بدنه دستگاه تماما از فلز ساخته شده است و لبه‌ها، به زیبایی و دقت پلیش خورده و سیقل داده شده‌اند. مشخص نیست که لوگوی اپل در پشت تلفن، آن طور که یکی از شایعات قدیمی می‌گفت، درحال درخشیدن است یا خیر (مانند آنچه در لپ تاپ‌های مک وجود دارد). در این قسمت همچنین لنز دوربین پشتی و فلاش دوگانه LED به چشم می‌خورد.

iphone6 3

سنسور تشخیص اثر انگشت اپل، یعنی Touch ID نیز به همراه یک حلقه‌ی فلزی به دور آن، در پایین دستگاه قرار گرفته است. مانند آیفون 5اس، دوربین جلویی درست بالای قسمت گوشی و حسگر نزدیکی در سمت چپ آن قرار دارد؛ که البته این مورد کمی با برخی از تصاویر لو رفته قبلی در تناقض است. گفته می‌شود اجزای نمایشگر و حاشیه اطراف آن هم، بسیار باریک‌تر شده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات