سامسونگ معرفی گوشی اندرویدی خود را به احترام فوت جابز به تاخیر می اندازد

دوشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ روز دوشنبه اعلام کرد معرفی گوشی جدید اندرویدی خود را به احترام فوت استیو جابز به تاخیر می اندازد. این کمپانی در نظر داشت تلفن همراه هوشمند خود را که مجهز به آخرین ورژن سیستم عامل اندروید بود، به صورت رسمی معرفی کند. ولی با مرگ نا به هنگام مدیر عامل پیشین کمپانی اپل، سامسونگ برنامه خود را کمی تغییر داد. در ادامه جزئیات این خبر را مشاهده می کنید.
تبلیغات

یکی از مدیران سامسونگ اعلام کرد:

[blockquote class="default"]ما به این نتیجه رسیدیم که اکنون زمان مناسبی برای معرفی محصول جدیدمان نیست. چراکه همه افراد از خبر فوت استیو جابز شوکه شده و ناراحت هستند.[/blockquote]

سامسونگ تصمیم داشت محصول جدید خود را با ورژن جدید سیستم عامل Android یعنی Ice Cream Sandwich که بر روی هر دو دستگاه Tablet و موبایل نصب می شود، معرفی کند. ولی زمان این عرضه را کمی به تعویض انداخت. هنوز زمان دقیق و مشخصی از معرفی این محصول جدید توسط سامسونگ عنوان نشده است.

سامسونگ و Apple اخیرا شکایات متعددی علیه هم در اروپا و امریکا تنظیم کرده اند. اپل، سامسونگ را به استفاده و کپی طراحی محصولاتش متهم کرده و سامسونگ نیز این اتهام را رد کرده و اپل را به استفاده از تکنولوژی های انحصاری و تحت امتیاز خود محکوم کرده است.

به نظر شما این حرکت سامسونگ به این دلیل است که در فروش محصول جدیدش خللی ایجاد نشود و یا واقعا به احترام فوت استیو جابز معرفی محصولش را به تعویض انداخته است؟

هدف سامسونگ هر چه باشد، کار زیبایی برای احترام به رقیبش انجام داده است.

منبع: NYtimes

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات