ال‌جی دلایل عدم استفاده از فلز در پرچمدار جدید خود G3 را توضیح داد

سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
نایب رییس بخش طراحی موبایل ال‌جی آقای Chul Bae Lee به تازگی نکات جالبی درباره مواد مورد استفاده و دلایل عدم استفاده از فلز، همچنین کیفیت ساخت ال‌جی G3 بیان کرده است. لطفا با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

به گفته او، اگر قرار بود ال‌جی هم محصول G3 را مانند گوشی اچ‌تی‌سی One M8 با بدنه تمام فلزی به بازار عرضه کند، 300 دلار به قیمت فعلی این گوشی اضافه می‌شد. در این صورت نه تنها فروش چنین محصولی مشکل می‌شد بلکه ساخت یک گوشی تمام فلزی نیز به این آسانی‌ها نیست.

اما هزینه و چالش‌های مربوط به تولید یک گوشی تمام فلزی تنها نگرانی‌های ال‌جی نیستند. آقای لی در این مورد اضافه می‌کند که پلاستیک تنها ماده‌ای است که این قابلیت را فراهم می‌سازد تا فشردگی گوشی خود را حفظ کنیم. در واقع، در G3 نسبت صفحه نمایش به بدنه واقعا فوق‌العاده است و این گوشی در شرایطی که یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با کیفیت QHD را در خود جای داده است، از نظر ابعادی با سایر رقبای خود مانند گلکسی S5 و اکسپریا Z2 که حتی صفحه نمایش کوچکتری دارند، تفاوت چندانی ندارد.

آقای لی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد:

اگر ما از فلز در G3 استفاده می کردیم در این صورت لبه‌های این گوشی در هر چهار جهت ضخیم‌تر می‌شدند، گوشی خیلی بزرگ و سنگین می‌شد و البته ممکن بود بسیار لغزنده شود که در این صورت نگاه داشتن گوشی در دست مشکل می‌شد. البته شاید برای بالا بردن سطح لوکس بودن گوشی می‌توانستیم از فلز در کناره‌ها یا قسمت پشتی گوشی استفاده کنیم. خب شاید دفعه بعد این کار را انجام دهیم.

نظر شما در این باره چیست؟ در بخش نظرات ما را همراهی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات