فروشگاه‌های اپل در آستانه 13 سالگی

شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷
مطالعه 1 دقیقه
اپل طرفداران و منتقدین سرسخت خود را دارد اما صرف نظر از این که شما جزو کدام یک از دو دسته ذکر شده هستید، نمی‌توان نقش این شرکت در تغییر دنیای فناوری برای مصرف کنندگان را نادیده گرفت. اولین فروشگاه اپل در ساعت 10 صبح 19 می 2001 و در مک‌لین ویرجینیا افتتاح شد. دومین فروشگاه 3 ساعت بعد و در گلن‌دیل کالیفرنیا افتتاح شد و حالا  424 فروشگاه‌ اپل در سراسر دنیا وجود دارد.
تبلیغات

فروشگاه‌های اپل نقش مهمی در این تغییرات تجربه خرید مشتریان ایفا کرده‌اند و این نماد خرده فروشی اپل در 19 می (29 اردیبهشت) امسال 13 ساله می شود.

طراحی ساده و تمیز، فضای وسیع و فلسفه‌ی با هر وسیله‌ای کار کنید موجب شد تا فروشگاه‌های اپل در زمره‌ی پربازدیدترین فروشگاه‌های دنیا قرار گیرد. در هر زمانی که از کنار فروشگاه‌های اپل عبور کنید، تعداد زیادی از مشتریان را در انها مشاهده خواهید کرد.

از زمان عرضه اولین آی‌پاد در سال 2001 تا زمانی که اولین آی‌فون در سال 2007 معرفی شد و تا به امروز در سال 2014 بیش از 250 فروشگاه اپل فقط در ایالات متحده امریکا افتتاح شده‌اند.

نظر شما در مورد اپل و ایده‌ی فروشگاه های آن چیست؟ آیا فکر می کنید اپل استحقاق این همه تمجید را دارد یا به نظر شما شرکت های دیگری هستند که تاثیر بیشتری بر فناوری امروزی داشته‌اند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات