مایکروسافت در فروشگاه‌های خود اکانت یک ساله‌ی آفیس 365 را به کاربران آیپد هدیه می‌دهد

جمعه ۸ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
همانطور که می‌دانید مایکروسافت مجموعه‌ی آفیس را برای آیپد منتشر ساخته است. در صورتی که علاقمند به استفاده از آفیس در آیپد هستید، اما تمایلی به پرداخت 70 دلار آبونمان سالیانه‌ی آفیس 365 برای استفاده از قابلیت ویرایش اسناد در آیپد خود ندارید، بهتر است دست بجنبانید و سریعا به نزدیک‌ترین فروشگاه ویندوز سری بزنید! البته این موضوع برای کاربرانی که در خارج از کشور زندگی می‌کنند، صدق می‌کند.
تبلیغات

هرچند این امتیاز برای کاربران ایرانی تبلت‌های اپل کاربردی نداشته و حتی کاربران ایرانی برای پرداخت 70 دلار حق اشتراک سالیانه نیز با مشکلات عدیده‌ای روبرو خواهند بود، اما به هر حال مطلع بودن از طرح تشویقی مایکروسافت برای جذب کاربران آیپد نسبت به استفاده از سرویس Office 365 خالی از لطف نیست.

مایکروسافت اعلام کرده است که کاربران آیپد می‌توانند با در دست داشتن آیپد خود به نزدیک‌ترین فروشگاه ویندوز مراجعه کرده و از حساب‌کاربری یک ساله‌ی رایگان آفیس 365 بهره‌مند گردد.

مایکروسافت برای 50 کاربر اولی که از تاریخ 8 فروردین ماه به یکی از شعبات فروشگاه‌ مایکروسافت مراجعه کنند، امکان استفاده از حساب کاربری رایگان یک ساله‌ی آفیس 365 را ارایه می‌کند. در صورتی که به یکی از فروشگاه‌های ویندوز دسترسی دارید، می‌توانید خود را سریعا به آن رسانده و از این امتیاز بهره‌مند شوید.

مایکروسافت روز گذشته مجموعه نرم‌افزاری آفیس خود را برای آیپد ارایه کرد. این نرم‌افزار بصورت پیش‌‌فرض مجانی است اما با آن تنها می‌توان اسناد را مشاهده کرد. کاربر برای ویرایش اسناد باید اشتراک آفیس ۳۶۵ را تهیه کند و بصورت ماهیانه یا سالانه مبلغ اشتراک آن را پرداخت کند. البته با تهیه اکانت آفیس ۳۶۵ نه تنها امکان ویرایش اسناد ورد، اکسل و پاورپوینت در آیپد را در اختیار خواهید داشت بلکه می‌توانید از امکانات آفیس ۳۶۵ بر روی کامپیوتر رومیزی خود نیز بهره ببرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات