مشخصات فنی تلفن/دوربین Galaxy S5 Zoom به بیرون درز کرد: بدنه بسیار باریک‌تر، مشخصات فنی قو‌ی‌تر

سه‌شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ سال گذشته با ترکیب تلفن هوشمند و دوربین عکاسی کامپکت، یک محصول غیرمعمول را با نام Galaxy S4 Zoom خلق کرد. حال شواهد نشان می‌دهند که به زودی شاهد معرفی نسل جدید این تلفن با نام Galaxy S5 Zoom خواهیم بود. این محصول نسبت به نسل قبل باریک‌تر شده و سامسونگ آن را به پردازنده و سخت‌افزار قوی‌تری تجهیز کرده است.
تبلیغات

اخیرا بنچمارک و مشخصات فنی گلکسی اس ۵ زوم در نرم‌افزار GFXBench ثبت شده است. همچنین یک وب‌سایت لهستانی اطلاعاتی را در مورد این محصول ارایه نموده که با مشخصات فنی درج شده در بنچمارک GFXB هم‌خوانی دارند. سامسونگ یک مرکز بزرگ تحقیق و توسعه در کشور لهستان دارد و احتمالا اطلاعات مربوط به گلکسی اس ۵ زوم نیز از همین مرکز به بیرون درز کرده است.

گلکسی اس ۵ زوم به یک پردازنده ۴ هسته‌ای با فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز مجهز شده است که انتظار می‌رود نسبت به پردازنده ۱.۳ گیگاهرتز نسل قبل قدرت و بازده بالاتری را ارایه کند.

دیگر مشخصات فنی تایید شده منتسب به Galaxy S5 Zoom عبارتند از صفحه نمایش ۴.۸ اینچ با رزولوشن 720p، دو گیگابایت حافظه رم و سیستم‌عامل اندروید ۴.۴.۲ کیت کت.

در اطلاعات فاش شده‌ به جزییات مربوط به طراحی این تلفن-دوربین هوشمند سامسونگ نیز اشاره شده است. هرچند سامسونگ از یک سنسور بزرگ‌تر ۲۰ مگاپیکسلی در مقایسه با ۱۶ مگاپیکسل نسل قبل، بهره برده است، اما شاسی و بدنه گلکسی اس ۵ زوم، باریک‌تر از قبل شده است. سامسونگ لنز با بزرگنمایی اپتیکال ۱۰ برابر را به همراه فلاش زنون در این محصول بکار گرفته است.

منبع خبر اعلام نموده که نه تنها بدنه گلکسی اس ۵ زوم نسبت به نسل قبلی، بسیار باریک‌تر شده، بلکه لنز آن نیز بهتر در بدنه دستگاه جای می‌گیرد و برآمدگی کمتری را ایجاد می‌کند.

اگر با گلکسی اس زوم سامسونگ آشنا نیستید پیشنهاد می‌کنیم مقاله نگاه نزدیک زومیت به گلکسی اس ۴ زوم را مطالعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات