جشنواره مدیانا با حضور ۴۹۶ شرکت‌کننده، بیش از ۹۰۰ اثر و ۲۸۳ برند ایرانی برگزار شد

دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱
مطالعه 8 دقیقه
جشنواره مدیانا
در جشنواره مدیانا ۲۸۳ برند مشارکت داشته کهنسبت به دوره قبل ۱۵ درصد رشد داشته؛ بیش از ۹۰۰ اثر هم به جشنواره ارسال شده که رشد ۱۴.۵ درصدی را نشان می‌دهد.
تبلیغات

جشنواره Mediana Awards از تاریخ ۲۲ دی‌ آغاز شد و در ۱۰ اسفند ۱۴۰۳، با معرفی نفرات برگزیده به پایان رسید. این گزارش به بررسی عملکرد جشنواره می‌پردازد و نگاهی جامع به روند برگزاری، میزان مشارکت و خروجی‌های آن ارائه می‌دهد.

محورهای اصلی گزارش موارد زیر را شامل می‌شود:

  • اطلاعات کلی جشنواره: معرفی جشنواره، تقویم رویدادها، نفرات برتر و جوایز اهدا شده
  • آمار مشارکت: میزان حضور افراد، برندها و صنایع مختلف، همراه با تعداد آثار ارسال‌شده
  • تحلیل محتوایی آثار: بررسی اهداف کسب‌وکاری پیامک‌ها و ایمیل‌های ارسالی، کلیدواژه‌های پرتکرار و حجم محتوای تولید شده
  • بررسی اهداف و دستاوردها: اهداف جشنواره در سال ۱۴۰۳، تحلیل نتایج جشنواره و چشم‌اندازهای آینده
کپی لینک

درباره Mediana Awards

Mediana Awards، جشنواره‌ای سالیانه است که به نوآوری‌های ارتباطی در کسب‌وکارها می‌پردازد.

در این رویداد، کانال‌ها و روش‌های مختلف ارتباطی در کسب‌وکارهای ایران بررسی می‌شود و در نهایت، از بهترین پیام‌های سال بر اساس ارزیابی داوران و با رای عموم مردم تقدیر به عمل می‌آید.

تمرکز امسال جشنواره، بررسی ایمیل‌ها و پیامک‌های ارسالی از سوی کسب‌وکارها به مخاطبان در سال جاری و تقدیر از نویسندگان بهترین آثار است.

اما جشنواره در سال‌های آینده، از ارزیابی محتواهای نوشتاری فراتر خواهد رفت و به بررسی نوآوری در تمامی ابعاد ارتباط کسب‌وکارها خواهد پرداخت.

کپی لینک

نفرات برتر جشنواره

نفرات برتر جشنواره در فرآیندی دو‌مرحله‌ای انتخاب شدند. این مراحل به شرح زیر بود:

  • ابتدا ۱۵ پیامک و ۵ ایمیل برجسته، از میان آثار ارسالی، توسط داوران جشنواره انتخاب شدند.
  • سپس، آثار منتخب به رأی‌گیری عمومی گذاشته شده و در نهایت، ۳ پیامک و ۱ ایمیل با بیش‌ترین آرا به عنوان برندگان نهایی معرفی شدند.
برنده جایزه ایمیل برتر
اسامی برندگان جایزه مدیانا
کپی لینک

جوایز ویژه آثار برتر جشنواره

در جشنواره امسال، برای خالقان ایمیل برتر و ۳ پیامک برتر، در مجموع ۲۰۰ میلیون تومان جایزه در نظر گرفته شد.

کپی لینک

مراسم اهدای جوایز

در تاریخ ۱۶ اسفند، مراسمی با حضور مدیران عامل و صاحبان کسب‌وکارهای مطرح ایرانی برگزار شد. در این رویداد، جوایز ویژه برگزیدگان جشنواره به آن‌ها اهدا شد.

کپی لینک

نگاهی آماری به Mediana Awards

در این بخش به ارائه آمارها و اطلاعات کلیدی جشنواره می‌پردازیم. این داده‌ها تصویری روشن و جامع از روند و دستاوردهای جشنواره ارائه می‌دهند.

۴۹۶ نفر آثار خود را به جشنواره ارسال کردند که ۵۴.۶% نفر از آن‌ها را زنان و ۴۵.۴% را مردان تشکیل می‌دادند. بیش از ۹۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از این تعداد، ۴۳۸ اثر متعلق به مشتریان مدیانا بود. جشنواره مدیانا شاهد حضور ۲۸۳ برند بود که از جمله آن‌ها می‌توان به نام‌هایی چون اسنپ، دیجی‌کالا، فیلیمو، جاباما، علی‌بابا، بلوبانک، خانومی، فلایتیو، شب و کاله اشاره کرد.

آمار شرکت‌کنندگان در مسابقه مدیانا
تعداد پیامک‌های ارسال‌شده به جایزه مدیانا
برندهای شرکت‌کننده در مدیانا

در نمودار زیر، برندهایی را مشاهده می‌کنید که بیشترین تعداد اثر را به جشنواره ارسال کرده‌اند.

کپی لینک

تعداد رأی‌دهندگان

در مرحله رأی‌گیری عمومی جشنواره بیش از ۷۰۰۰ رأی ثبت شد که نسبت به سال قبل رشدی ۶۰ درصدی را نشان می‌دهد.

کپی لینک

مشارکت صنایع مختلف در جشنواره

آثار ارسالی به جشنواره متعلق به صنایع گوناگونی بودند که از میان آن‌ها این صنایع بیش‌ترین مشارکت را در جشنواره داشتند.

کپی لینک

بررسی آثار ارسالی بر اساس هدف

آثار ارسالی به جشنواره برای رسیدن به اهداف مشخصی خلق و به مشتریان ارسال شده‌اند؛ افزایش فروش، اطلاع‌رسانی، جذب مشتری جدید و… . در ادامه، آمارهای مربوط به هریک را مشاهده می‌کنید.

کپی لینک

کلیدواژه‌های پرتکرار آثار جشنواره

ابر کلمات زیر نشان‌دهنده روندها و موضوعات اصلی مورد توجه برندهای شرکت‌کننده در جشنواره است.

 این کلمات به تحلیل اهداف و استراتژی‌های مشترک در آثار کمک کرده و بینش‌های مهمی درباره نیازها و اولویت‌های بازار ارائه می‌دهند.

کپی لینک

جوایز ویژه رای‌دهندگان

همه کسانی که در جشنواره امسال به آثار مورد نظر خود رأی دادند، در قرعه‌کشی ویژه رأی‌دهندگان شرکت کردند. جوایز این بخش شامل این موارد است.

کپی لینک

اهداف کلیدی جشنواره ۱۴۰۳

جشنواره مدیانا امسال با تأکید بر ۴ هدف اصلی برگزاری شد:  

  • کمک به بهبود پیام‌های ارتباطی از طریق شناسایی و معرفی نمونه‌های برتر پیامک و ایمیل‌های کسب‌وکارها
  • ایجاد انگیزه در کسب‌وکارها برای ارائه پیام‌های نوآورانه، جذاب و کاربرمحور
  • تأکید بر تأثیر مستقیم محتوای ارزشمند بر ایجاد ارتباط مؤثر میان برندها و مشتریان 
  • معرفی مدیانا به‌عنوان رهبر بازار تبلیغات پیامکی ایران در ایران و تثبیت جایگاه آن در بازار
کپی لینک

دستاوردهای جشنواره ۱۴۰۳

  • حضور ۴۹۶ شرکت‌کننده در جشنواره، با رشد ۳۷٪ نسبت به دوره گذشته
  • اهداف کلیدی جشنواره ۱۴۰۳

جشنواره مدیانا امسال با تأکید بر ۴ هدف اصلی برگزاری شد:  

  • کمک به بهبود پیام‌های ارتباطی از طریق شناسایی و معرفی نمونه‌های برتر پیامک و ایمیل‌های کسب‌وکارها
  • ایجاد انگیزه در کسب‌وکارها برای ارائه پیام‌های نوآورانه، جذاب و کاربرمحور
  • تأکید بر تأثیر مستقیم محتوای ارزشمند بر ایجاد ارتباط مؤثر میان برندها و مشتریان 
  • معرفی مدیانا به‌عنوان رهبر بازار تبلیغات پیامکی ایران در ایران و تثبیت جایگاه آن در بازار
کپی لینک

دستاوردهای جشنواره ۱۴۰۳

  • حضور ۴۹۶ شرکت‌کننده در جشنواره، با رشد ۳۷٪ نسبت به دوره گذشته
  • ثبت مشارکت ۲۸۳ برند در جشنواره، با رشد ۱۵٪ نسبت به دوره قبل
  • ارسال بیش از ۹۰۰ اثر به جشنواره، با رشد ۱۴.۵ ٪ نسبت به دوره قبل
  • ثبت بیش از ۷۰۰۰ رأی مردمی، با رشد ۶۰ درصدی نسبت به دوره قبل
  • تقویت جایگاه مدیانا به‌عنوان پیشتاز بازار تبلیغات پیامکی ایران
  • معرفی استاندارهای به‌روز برای ارتقای سطح آثار ارتباطی کسب‌وکارها
  • ایجاد پویایی و رقابت در حوزه ارتباط کسب‌وکارهاثبت مشارکت ۲۸۳ برند در جشنواره، با رشد ۱۵٪ نسبت به دوره قبل
  • ارسال بیش از ۹۰۰ اثر به جشنواره، با رشد ۱۴.۵ ٪ نسبت به دوره قبل
  • ثبت بیش از ۷۰۰۰ رأی مردمی، با رشد ۶۰ درصدی نسبت به دوره قبل
  • تقویت جایگاه مدیانا به‌عنوان پیشتاز بازار تبلیغات پیامکی ایران
  • معرفی استاندارهای به‌روز برای ارتقای سطح آثار ارتباطی کسب‌وکارها
  • ایجاد پویایی و رقابت در حوزه ارتباط کسب‌وکارها
کپی لینک

سخن پایانی

جشنواره Mediana Awards امسال با شعار «نوآوری در ارتباط کسب‌وکارها»، در دو بخش ایمیل و پیامک برگزار شد. این جشنواره با حضور ۴۹۶ شرکت‌کننده، بیش از ۹۰۰ اثر و ۲۸۳ برند برجسته ایرانی، موفق شد بار دیگر فضایی پویا برای رقابت و فعالیت برندها و خالقان آثار ارتباطی کسب‌وکارهای ایرانی ایجاد کند.

همچنین، رشد ۶۰ درصدی تعداد آرای مردمی نسبت به سال قبل، نشان از شناخته شدن بیشتر جشنواره مدیانا در میان عموم مردم دارد.

تیم جشنواره Mediana Awards در نظر دارد در سال‌های آینده، مسیر توسعه و گسترش خود را ادامه دهد تا به عنوان مرجع ارزیابی و ارتقای ارتباط کسب‌وکارها شناخته شود. در این راستا، به دنبال شناسایی، ارزیابی و معرفی بهترین راهکارهای ارتباطی خواهد بود که کسب‌وکارها را در تعامل مؤثرتر با مشتریان یاری می‌کند.

Mediana Awards به ایجاد معیاری استاندارد برای کیفیت ارتباط در دنیای کسب‌وکار متعهد است و در تلاش است این جشنواره را به پلتفرمی الهام‌بخش برای رشد و تحول ارتباط کسب‌وکارها تبدیل کند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

تبلیغات
پخش از رسانه
coming soon...