فعالیت تاکسی‌های اینترنتی مقابل پارکینگ شماره سه فرودگاه امام مجاز است

یک‌شنبه ۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
مطالعه 1 دقیقه
تاکسی فرودگاه امام
سرپرست فرودگاه امام گفت تاکسی‌های اینترنتی می‌توانند فعالیت خود را در پارکینگ شماره سه انجام دهند.
تبلیغات

سعید چلندری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد ممنوعیتی برای ورود تاکسی‌های اینترنتی به فرودگاه امام وجود ندارد.

به گفته‌ی او این تاکسی‌ها می‌توانند مقابل پارکینگ شماره سه فرودگاه توقف داشته باشند و مسیر و پل ارتباطی هم از ترمینال تا پارکینگ فراهم است.

سرپرست فرودگاه امام در ادامه با اشاره به اینکه در همه‌ی فرودگاه‌های بین‌المللی باید خدمات مطلوب و ایمن به مسافران ورودی و خروجی ارائه شود و در صورت شکایت مسافران به سرعت به مشکل رسیدگی شود، طبق دستورالعمل در تمامی فرودگاه‌ها از توقف و پذيرش مسافركش‌های متفرقه در مقابل ترمينال جلوگیری شده و صرفاً تاكسی‌های اينترنتی در صورت درخواست جذب مسافر می‌توانند فعاليت خود را در پاركينگ سه انجام دهند.

روز گذشته چلندری خبر داده بود که دادستانی ورود تاکسی‌های اینترنتی به شعاع ۸۰۰ متری فرودگاه امام را ممنوع کرده است. این تصمیم برای این گرفته شد که تاکسی‌های اینترنتی مانع فعالیت تاکسی‌های فرودگاه نشوند. این در حالی است که بسیاری از مسافران به دلیل تفاوت قیمت تاکسی‌های فرودگاه با تاکسی‌های اینترنتی بیشتر به استفاده از تاکسی‌های اینترنتی تمایل دارند.

چلندری امروز تاکید کرده که تاکسی‌های فرودگاه نرخی خارج از تعرفه‌ی ارائه شده از سوی شورای شهر دریافت نمی‌کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات