بسته اینترنت رایگان شاتل موبایل برای سال تحصیلی جدید فعال شد

چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
مطالعه 1 دقیقه
بسته اینترنت رایگان شاتل موبایل برای کمک به فعالیت‌های آموزشی آنلاین فعال شد.
تبلیغات

با آغاز فعالیت غیر حضوری مدارس و دانشگاه‌ها در سال تحصیلی ۱۴۰۰، بسته اینترنت رایگان برای دانشجویان، معلمان و اساتید دانشگاه به‌صورت جداگانه از سوی اپراتورها فعال شده است. حالا شاتل موبایل نیز از اختصاص بسته اینترنت هدیه به‌منظور ایجاد سهولت در فعالیت‌های آموزشی آنلاین خبر داد.

این طرح هدیه شامل بسته‌های شش‌ماهه اینترنت با حجم ۳۰ گیگابایت برای دانشجویان، ۴۰ گیگابایت برای معلمان و ۶۰ گیگابایت برای استادان دانشگاهی می‌شود که مشترک سیم‌کارت‌های شاتل موبایل هستند و شماره سیم‌کارت شاتل موبایل آنان از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به این اپراتور معرفی شده؛ بسته اینترنت به‌صورت خودکار برای این افراد فعال شده است.

به گزارش روابط عمومی شاتل‌موبایل، این اپراتور مجازی تلفن همراه پیش‌تر نیز در چند نوبت به دانشجویان، معلمان و اساتید دانشگاه بسته‌های رایگان اینترنت اعطا کرده بود. پیش‌شماره سیم‌کارت‌های این اپراتور 0998 و کد یک است و برای نخستین بار در ایران، فناوری نوآورانه «سیم‌کارت هوشمند» را به بازار ارتباطی کشور معرفی کرده. بر اساس این فناوری، سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل آنتن‌های موجود در محدوده محل حضور مشترک را تحلیل و بهترین آنتن و پوشش شبکه را به‌طور خودکار برای وی انتخاب می‌کند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این اپراتور، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت، می‌توانند به وب‌سایت www.shatelmobile.ir مراجعه کنند یا از طریق شماره 09981000000 و به‌صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات