یک ماه تخفیف‌ شگفت‌انگیز برای خرید سوپرمارکتی از اسنپ

یک‌شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
کاربران سوپرمارکت اسنپ در شهرهای بزرگ کشور، به‌ مدت یک ماه تخفیف‌های شگفت‌انگیز دریافت می‌کنند.
تبلیغات

در کمپین جدید اسنپ، کاربران سوپرمارکت در شهرهای مشهد، شیراز، اصفهان، تهران، قم، قزوین، اهواز، کرج و ارومیه می‌توانند به مدت یک ماه تخفیف‌های شگفت‌انگیز بگیرند. اسنپ می‌گوید در کمپین جدید تبلیغاتی‌اش بر دو مزیت ارسال سریع و تخفیف‌های ویژه‌ی سرویس سوپرمارکت با شعارهایی از جمله «تخته گاز میارم برات» و «کف قیمت میارم برات» تأکید شده است.

این کمپین از تاریخ ۴ اردیبهشت آغاز شده است و تا ۳ خرداد ادامه دارد. کافی است در سوپراپلیکیشن اسنپ، به سرویس «سوپرمارکت» بروید و بخش «تحویل فوری» یا «تخفیف بیشتر» را انتخاب کنید.

با انتخاب سوپرمارکت تحویل فوری اسنپ می‌توانید از فروشگاه‌های اطراف، فهرست خرید خود را تکمیل کنید. دسته‌بندی‌های مختلفی از جمله لبنیات، تنقلات، خواروبار، نان و ... به شما کمک می‌کند محصول خود را آسان‌تر پیدا کنید. برای راحتی بیشتر می‌توانید از کادر «جست‌و‌جو» در بالای صفحه هم استفاده کنید. پس از اتمام مراحل، خرید شما در کمتر از ۳۰ دقیقه به دستتان می‌رسد.

اگر قصد خرید ارزان با تخفیف‌های هیجان‌انگیز دارید، سوپرمارکت اسنپ (هایپراستار) را انتخاب کنید. در این قسمت می‌توانید خریدهای خود را از نزدیک‌ترین هایپراستار انجام بدهید. کالاهایی که از هایپراستارها سفارش می‌دهید، بیش از ۵۰ درصد تخفیف دارند؛ اما در مدت‌زمان طولانی‌تری به دست شما می‌رسند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات