جشنواره نوروزی هواوی با جوایز خیره‌کننده آغاز شد

دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی به مناسبت نوروز ۱۴۰۰ جشنواره‌‌ای آغاز کرده است که در آن، کاربران ضمن نو کردن گجت‌های دیجیتال خود، از شانس برنده شدن در قرعه‌کشی هدایای ارزنده هواوی بهره‌مند می‌شوند.
تبلیغات

جشنواره نوروزی هواوی به مناسبت فرا رسیدن سال ۱۴۰۰ از تاریخ ۱۶ بهمن‌ماه آغاز شده و تا ۳۰ اسفندماه ادامه خواهد داشت. طی این جشنواره خریداران محصولات هواوی از قبیل گوشی و ساعت هوشمند، تبلت یا لپ‌تاپ می‌توانند با کسب امتیاز به ازای خریدهای مختلف در قرعه‌کشی جشنواره شرکت کنند. براساس اطلاعات ارائه‌شده، هواوی در زمان برگزاری جشنواره ۷ بار اقدام به قرعه‌کشی خواهد کرد. خریداران می‌توانند در صورت خرید زودهنگام، در قرعه‌کشی‌های بیشتری شرکت کنند. ضمنا هواوی در نظر دارد هر بار، جوایز بیشتری به قرعه‌کشی‌ها اختصاص بدهد. 

لیست جوایزی که هواوی در نظر دارد در جشنواره‌ی نوروزی به کاربران هدیه دهد به شرح زیر است:

  • لپ‌تاپ میت بوک D15 برای ۷ نفر
  • گوشی پرچم‌دار P40 Pro برای ۱۴ نفر
  • هدفون ایرباد FreeBuds 3 برای ۲۸ نفر
  • ساعت هوشمند Watch Fit برای ۵۶ نفر

هواوی در کنار جوایز که اشاره شد، هفت بسته‌ی جایزه شگفت‌انگیز در نظر گرفته است که هر یک شامل یک دستگاه پی ۴۰ پرو، تبلت هواوی میت‌پد ۱۰ اس، لپ‌تاپ میت‌بوک D15، ایرباد هواوی FreeBuds3 و ساعت‌ هوشمند واچ فیت می‌شود. 

اولین قرعه‌کشی هواوی روز بیست ‌و سوم بهمن‌ماه و ۶ قرعه‌کشی دیگر در فاصله‌ی ۶ هفته باقی‌مانده تا عید نوروز، هر هفته یک قرعه‌کشی برگزار خواهد شد. اسامی برندگان قرعه‌کشی ازطریق صفحه‌ی ویژه‌ی جشنواره نوروزی هواوی اعلام می‎‌شود. 

برای شرکت در جشنواره‌ی هواوی کافی است به صفحه‌ی ثبت ‌نام در جشنواره‌ی نوروزی هواوی مراجعه و پس از ثبت ‌نام، دستورالعمل‌های آن را دنبال کنید. ثبت هر محصول امتیازی به هر کاربر اختصاص می‌دهد.  

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات