مستر بلیط قابلیت خرید بلیط سواری بین شهری را به‌صورت آنلاین ارائه کرد

شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
مستر بلیط اعلام کرد که از این پس، کاربران می‌توانند با استفاده از این سامانه، به خرید بلیط خودروی سواری بین‌شهری اقدام کنند.
تبلیغات

مستربلیط از راه‌اندازی خرید بلیط خودروهای سواری بین شهری از طریق این سامانه خبر داده است. حمیدرضا اشجع، مدیرعامل مستر بلیط با اشاره به انجام بیش از دو میلیون و صد و پنجاه هزار سفر بین‌شهری با استفاده از خودروهای سواری در سال ۱۳۹۷، به ظرفیت بالای این بخش اشاره کرد که تنها طی سال ۹۷ حدود ۸ میلیون نفر را جابه‌جا کرده است. براساس اطلاعات ارائه‌شده، مستربلیط از ابتدای آذرماه امکان خرید بلیط خودروی سواری از مبدأ تهران به اصفهان و بالعکس را ارائه کرده است و ‌اکنون امکان خرید بلیط خودروهای سواری برای استان‌های شمالی کشور از قبیل گیلان، مازندران و گلستان وجود دارد که تعداد مسیرهای فعال را به ۲۰ عدد رسانده است. 

مستربلیط با اشاره به شیوع کرونا، این سرویس را مناسب افرادی می‌داند که با نگرانی از شیوع کرونا حاضر به حضور در ترمینال‌های شهری نیستند و تمایل دارند از در منزل تا شهر مقصد را بدون حضور در اماکن شلوغ طی کنند. 

اشجع پیش‌بینی می‌کند بازار فروش بلیط خودروهای سواری بین‌شهری پیشرفت خوبی تجربه کند؛ چراکه این روش فروش بلیط، به سود ذینفعان این خدمت است. از سویی کاربران می‌توانند بدون حضور در اماکنی چون ترمینال‌، سرویس خود را به‌صورت آنلاین و بدون اتلاف وقت دریافت کنند و از سوی دیگر، رانندگان می‌توانند بدون اتلاف وقت در صف برای تکمیل ظرفیت، با پیش‌بینی بهتری به انجام سفر بپردازند. همچنین این سرویس می‌تواند کاربرانی که به‌ناچار برای مقاصد نزدیک از هواپیما استفاده می‌کنند، به خود جلب کند. 

پس از آنلاین شدن سفارش بسیاری از خدمات مربوط به سفر و گردشگری نظیر خرید انواع بلیط‌ هواپیما، قطار و اتوبوس و همچنین رزرو تور و هتل، باید دید کاربران از این سرویس چطور استقبال می‌کنند و رقبا چه واکنشی به این سرویس جدید نشان خواهند داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات