رکورد سرمایه گذاری سکوی پرتاب در یزد شکسته شد

جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
رکورد جذب سرمایه در رویدادهای سکوی پرتاب استارتاپ‌های کشور با مبلغ ۴۰ میلیارد تومان در یزد شکسته شد.
تبلیغات

در دوازدهمین ایستگاه سرمایه‌گذاری 100 استارتاپ، ۳۷ تیم موفق به جلب نظر داوران برای جذب سرمایه شدند. 100 استارتاپ پلتفرمی برای سرمایه‌گذاری و آموزش در اکوسیستم استارتاپی کشور است. به‌گفته‌ی مدیرعامل 100 استارتاپ، مجموعا ۴۰ میلیارد تومان موافقت برای سرمایه‌گذاری در این رویداد رقم خورد و رکورد جذب سرمایه در رویدادهای سکوی پرتاب شکسته شد.

صندوق نوآوری و شکوفایی، صندوق پژوهش و فناوری استان یزد، مجموعه 100استارت‌آپ و صندوق سرمایه‌گذاری داوین سرمایه‌گذاران حاضر در رویداد بودند. شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر شناسا و صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر اجوتک هم به‌عنوان هم‌سرمایه‌گذار در رویداد حضور داشتند.

اختتامیه سکوی پرتاب مراسم 100استارتاپ

به گزارش 100 استارتاپ، رئیس هیئت عامل صندوق نوآوری وشکوفایی کشور در اختتامیه‌ی مراسم اذعان کرد: «سکوی پرتاب یک جریان پویا در کل کشور است که خوشبختانه در استان یزد، عمکرد بسیار خوبی به‌جا گذاشت. با برگزاری چنین رویدادهای استارتاپی و تمرکز در حوزه‌ی فناوری می‌توانیم شاهد دستاوردهای بسیاری در استان یزد باشیم.»

امیر ناظمی، معاون وزیر ارتباطات هم که در این رویداد حاضر بود، اظهار کرد: «همراهی دستگاه‌های اجرایی و نهادهای خصوصی در این رویداد نشانه یک اکوسیستم سالم و پویا در استان یزد است. این همراهی نتیجه‌ای شیرین برای استان داشت و منجر به جذب سرمایه‌ی راهگشا برای کارآفرینان جوان یزدی شد. مجموعه 100استارت‌آپ به‌عنوان یک پلتفرم برای سرمایه‌گذاری و آموزش در اکوسیستم استارتاپی کشور تحول ایجاد کند.»

امیر ناظمی در اختتامیه سکوی پرتاب یزد 100استارتاپ

مدیر صندوق پژوهش و فناوری در مراسم اختتامیه اعلام کرد که ۱۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بر دو طرح استانی و همچنین تخصیص چهار میلیارد تومان تسهیلات به یک طرح ویژه رقم خورد. گفتنی است، صندوق پژوهش و فناوری استان یزد، سال گذشته رتبه‌ی دوم را در کشور از آن خود کرد و به ۱۸ استان مختلف خدمات ارائه داد.

مدیر صندوق نوآوری و شکوفایی در مراسم سکوی پرتاب 100استارتاپ

به‌گفته‌ی استاندار یزد، بعد از دوسال پیاپی، یزد گفتمان مشترک را بین بخش دولتی و خصوصی رقم زده است. جوکار، نماینده مردم یزد در مجلس هم اذعان کرد که «اکوسیستم استارتاپی و دانش‌بنیان، علم را در عرصه‌ی عمل وارد کرده و می‌تواند مسیر توسعه را هموار کند و لازم است مسئولان از فعالان اکوسیستم حمایت لازم را به عمل آورند.»

رویداد سکوی پرتاب یزد 100استارتاپ

رویداد سرمایه‌گذاری سکوی پرتاب با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی، صندوق پژوهش و فناوری استان یزد، پارک علم و فناوری استان یزد، مجموعه 100استارتاپ و با حمایت سازمان فناوری اطلاعات ایران برگزار شد. برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال طرح‌های کسب و کاری خود می‌توانید به سایت 100استارتاپ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات