امکان استفاده از بیمه در مشاوره پزشکی آنلاین فراهم شد

چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
پس از فراهم شدن امکان استفاده از بیمه در مشاوره‌های پزشکی آنلاین، حال دکتر ساینا از پشتیبانی بیمه در سرویس‌های مشاوره‌ی پزشکی خود خبر داده است.
تبلیغات

با توجه به محدودیت‌های تردد کرونایی و افزایش مراجعات آنلاین، سامانه‌های مشاوره آنلاین پزشکی می‌توانند با فراهم کردن تسهیلاتی برای مراجعان به حفظ سلامتی افراد و رعایت پروتکل‌های بهداشتی کمک کنند. راه اندازی امکانی که بر اساس آن مراجعان بتوانند از مزیت دفترچه بیمه خود در مراجعات آنلاین پزشکی هم بهره‌مند شوند یکی از این تسهیلات است که به تازگی در کشور راه اندازی شده است. هرچند امکان استفاده از بستر آنلاین برای مشاوره‌های پزشکی از سال ۱۳۹۵ فراهم شد، ولی تا امروز قابلیت بهره‌گیری از دفترچه بیمه برای کاربران در مشاوره آنلاین فراهم نشده بود. 

افزایش تمایل به استفاده از خدمات پزشکی آنلاین به دلیل شیوع کرونا را می‌توان در آمارهای ارائه شده توسط پلتفرم‌های آنلاین فعال در این حوزه به روشنی دید. دکتر ساینا به عنوان یکی از پلتفرم‌های اصلی ارائه خدمات مشاوره‌ی پزشکی آنلاین اعلام کرده که تاکنون موفق شده تا بیش از ۱.۵ میلیون مشاوره آنلاین ارائه دهد. همین موضوع اهمیت پشتیبانی از بیمه در مشاوره‌ی پزشکی آنلاین را نشان می‌دهد. 

دکتر ساینا اعلام کرده که کاربران این سامانه از این پس می‌توانند با از خدمات بیمه برای مشاوره‌های آنلاین استفاده کنند. دارندگان دفترچه‌های بیمه نظیر سازمان تامین اجتماعی، خدمات درمانی، نیروهای مسلح و سلامت قادرند از این امکان بهره برده و پس از تایید و معتبر بودن اطلاعات، شاهد کسر هزینه‌ی مشاوره‌ی آنلاین باشند. دکتر ساینا علاوه بر دخیل کردن بیمه در مشاوره‌های پزشکی معمول، در مشاوره‌های روانشناسی و تغذیه هم از مشاوره‌ی بیمه پشتیبانی می‌کند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات