فیلیمو مدرسه وارد بازار کمک آموزشی شد

یک‌شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
مدرسه‌ی فیلیمو پس از یک ماه فعالیت آزمایشی، از امروز وارد بازار کمک‌آموزشی شد.
تبلیغات

«فیلیمومدرسه» محصول جدید صباایده با رویکرد «تحول‌ و کیفی‌سازی کمک‌آموزشی»، امروز پس از یک ماه فعالیت آزمایشی رسما آغاز به کار کرد. به‌گزارش روابط‌عمومی فیلیمو، VOD کمک‌آموزشی «فیلیمومدرسه» با دو محور «لذت یادگیری» و «عدالت آموزشی» از ۱۶ آذر وارد مرحله‌ی اجرایی شد و دردسترس عموم قرار گرفت.

۱۵۰ معلم زبده دروس «فیلیمومدرسه» را با سرپرستی آموزشی دکتر علی عبدالعالی، برپایه‌ی شیوه‌های آموزشی اصولی و پیشرفته و با رویکرد سرگرمی‌آموزی تولید کرده‌اند تا دانش‌آموزان هم‌زمان با آموزش، لذت و یادگیری را هم تجربه کنند.

محتوای کمک‌آموزشی فیلیمو در قالب برنامه‌های آموزشی و سرگرم‌کننده و درکنار سرفصل‌های آموزش و پرورش به‌صورت هفتگی بر بستر پلتفرم «فیلیمومدرسه» بارگذاری خواهد شد. در این برنامه‌ها،‌ ترکیبی از فرم‌ها و فرمت‌های مختلف برنامه‌سازی ازجمله رئال، بازی، عروسک، موشن‌گرافیک وجود دارد.

گفتنی است خدمات آموزشی فیلیمومدرسه برای مناطق محرومی همچون سیستان‌و‌بلوچستان (زاهدان) رایگان است و برای مناطق نیمه‌محروم تخفیف‌های ویژه بر‌اساس کدملی دارد. کاربران در دیگر مناطق می‌توانند با خرید اشتراک ماهانه، به محتوای مدرسه‌ی فیلیمو دسترسی داشته باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات