تپسی با همکاری وزارت بهداشت، سلامت سفیران را پایش می‌کند

سه‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
سامانه درخواست تاکسی تپسی با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، سلامت سفیران فعال خود را ازطریق اتصال به سامانه وزارت بهداشت پایش می‌کند.
تبلیغات

سامانه درخواست تاکسی تپسی با توجه‌ به اهمیت سلامت سفیران و مسافران و با هدف جلوگیری از شیوع کووید ۱۹، سلامت سفیران فعال خود را به‌طور روزانه پایش می‌کند. این امر ازطریق اتصال به سامانه‌ی یکپارچه‌ی وزارت بهداشت صورت می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی تپ‌سی، سازوکار پایش سلامت سفیران با استعلام داده‌های آزمایشگاه‌های کشور است تا سفیرانی که مبتلا به کووید 19 هستند شناسایی کند و تا زمان بهبودی کامل و سپری کردن دوران قرنطینه، درخواست سفر برایشان ارسال نکند.

تپسی به‌منظور حمایت از سفیران فعالی که درآمد آن‌ها به‌ دلیل عدم فعالیت در دوران قرنطینه کاهش پیدا می‌کند، تسهیلات ۱ و ۲ میلیون تومانی در نظر گرفته است. نتیجه‌ی تست کرونای این سفیران ازطریق استعلام از وزارت بهداشت حتما باید مثبت باشد تا وام به آن‌ها تعلق بگیرد.

پیش از این، تپسی برای مراقبت از سلامتی مسافران و سفیران خود در دوران شیوع کرونا، استفاده از ماسک را الزامی کرد و وام‌هایی برای سفیرانی که مبتلا به کرونا شده بودند اختصاص داد تا بتوانند دوران قرنطینه خود را بدون مشکل سپری کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات